Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:50:37 GMT

صالحی امیری فردا به تمرین تیم فوتبال امید نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۷۹۵

صالحی امیری فردا به تمرین تیم فوتبال امید نمی‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته خبری منتشر شد که قرار است سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک همراه با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال ساعت 9:45 دوشنبه در مرکز ملی فوتبال حضور یافته و در دیداری صمیمانه با اعضای تیم ملی امید  در جریان آماده سازی این تیم برای رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان، بازیهای کشورهای اسلامی در ترکیه و بازیهای آسیایی هانگژوی چین و همچنین دورنمای برنامه ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی امید برای رقابتهای مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته با توجه به مشغله کاری صالحی امیری حضور وی در تمرین روز دوشنبه تیم امید منتفی شده و در صورت فراهم شدن شرایط وی تا قبل از پایان اردوی فعلی در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید حضور خواهد یافت.

اردوی شاگردان مهدوی‌کیا تا 25 فروردین ادامه دارد و این تیم پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تیم ملی امید مهدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود