Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:40:32 GMT

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۸۵۳

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در گرامیداشت مراسم سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی در دهه چهل و پنجاه وارد ارتش شد، اما چون از اجزا همین مردم بود در خدمت نظام ستمشاهی قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد هیچگاه حتی پس از شهادتش متوقف نشد، گفت: شهید صیاد شیرازی همه عمرش در خدمت مردم و اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان بیان کرد: شهید صیاد شیرازی اهل خطه فارس و ایل قشقایی بود اما پدرش به واسطه شغل نظامی در همه جا بود و همین هم فرصتی برای شهید صیاد شیرازی شد به طوری که رد پای این شهید والا مقام را می‌توان در همه جا از کردستان گرفته تا خوزستان و اصفهان دید.

زیویار با بیان اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی به معنای واقعی شهید شاخص بود، افزود: او به دلیل فرهنگ و تربیتی که در آن به نحو احسن بزرگ شده بود از همه فرصت‌ها خوب استفاده کرد.

وی به تعبیر یک نشریه فرانسوی در خصوص سپهبد صیاد شیرازی زمانی که به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخاب شده بود، اشاره کرد و گفت: این نشریه می‌گوید: کلید پیروزی به تانک و موشک نیست بلکه به اعتقاد به خدا بستگی دارد، این متخصص توپخانه که امروز سکاندار فرماندهی نیروی زمینی ارتش گرفته از فرمول‌ها ترس ندارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی فرماندهی عملیات مختلف از طریق القدس گرفته تا فتح المبین را بر عهده داشت، عملیات‌هایی که در آن ورق جنگ به واسطه نترسی همین سربازان برگشت.

زیویار افزود: هر چند خنجر از پشت این مرد بزرگ را نقش بر زمین کرد اما راهش را مشخص کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی از محصولات انقلاب اسلامی بود، گفت: اگر چه شهید صیاد شیرازی بخشی از عمر خود را قبل از انقلاب اسلامی سپری کرد، اما با رفتار و عملکرد متعهدانه یک چراغ رهنما است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صیاد شیرازی صیاد استاندار لرستان فرهاد زیویار سپهبد صیاد شیرازی شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو