Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز مدیر اداره بنیاد مسکن شهرستان و دیگر مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد در این جلسه فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: با پیشنهاد اعضای جلسه بعضی از مشکلات موجود در ثبت نام طرح ملی مسکن برای ساکنان طرقبه شاندیز مطرح شد و برای رفع آن‌ها موارد به اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی ارسال شد تا در صورت تایید در شورای مسکن استان، مشکلات افراد بومی که در ارائه مدارک مورد نیاز دچار مشکل می‌باشند حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمید رضا رحیمیان گفت: متقاضیان بومی طرقبه شاندیز که در ثبت نام طرح ملی مسکن، شهر‌های جدید گلبهار و بینالود را انتخاب کرده اند می‌توانند تا ۲۵ فروردین با مراجعه به سایت مربوطه مکان انتخابی خود را به طرقبه یا شاندیز تغییر دهند.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: برای تایید افراد بومی شهرستان چند شرط وجود دارد که اصلی‌ترین آن تایید گروهی است این کارگروه تشکیل شده از نمایده فرمانداری نماینده دادستانی نمایده شورای شهر نماینده بنیاد مسکن نماینده مسکن شهر سازی تشکیل می‌شود.

رحیمیان گفت: دیگر شرط تایید افراد بومی دارا بودن پسوند فامیلی طرقبه یا شاندیز ویا روستا‌های این دو بخش است، عضویت پنج ساله در مراکز بسیج شهرستان و عضویت در کتابخانه‌های شهرستان یکی دیگر از شروط است.

او گفت: به علتی که اکثر افراد بومی شهرستان در مشهد متولد شده اند محل تولد آن‌ها در شناسنامه مشهد ثبت شده است که با استعلام از اداره ثبت احوال این نیز قابل برسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ثبت نام مسکن ملی شهرستان طرقبه شاندیز افراد بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد