Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس پلیس راهور کیش گفت: ورود موتورشارژی و هرگونه وسیله‌ موتوری، به جاده مخصوص دوچرخه در تمام جزیره کیش ممنوع است و از همین‌رو با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سرهنگ دوم مهدی توانگر امروز در نشستی مرتبط با ساماندهی موتورشارژی‌ها در این جزیره از اجرای طرح ضربتی توقیف این وسایل نقلیه خبر داد و اظهار داشت: مدت‌هاست در کیش به دنبال ساماندهی و قانونمندسازی تردد موتورشارژی‌ها هستیم که در ماه‌های اخیر با مصوباتی که گرفته‌ایم توانسته‌ایم تقریبا نیمی از این وسایل نقلیه را پلاک‌دار کنیم که در هفته‌های آینده طرح مربوط به ساماندهی این وسایل به طور کامل با مصوبه‌های شورای ترافیک کیش اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صیانت از قوانین راهنمایی رانندگی در کیش برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تاکنون نسبت به موتورشارژی‌ها با توجه به خلاهای قانونی، اعمال قانون و هدایت کمتری صورت می‌گرفت اما اکنون با فاقدان پلاک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و فاقدان گواهینامه موتورسواری برخورد می‌شود.

 رئیس پلیس راهور انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه جاده مخصوص دوچرخه در کیش به طول بیش از 80 کیلومتر تمامی مناطق گردشگری و دیدنی‌های جزیره را پوشش می‌دهد تاکید کرد: به دلیل حفظ ایمنی و حفظ وجهه گردشگری این جاده، در صورت مشاهده تخلف توسط موتورشارژی‌ها و ورود به این جاده به ویژه در حدفاصل میدان دامون تا ساحل طلوع طرح اجرای قانون در این باب با شدت بیشتری صورت می‌گیرد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد: جزیره کیش برای پشتیبانی از جام جهانی در وضعیت خوبی قرار داردوزیر راه به همراه سفیر قطر وارد کیش شد/ جزیره کیش نقطه تمرکز ایران در پشتیبانی از جام جهانی فوتبالرئیس پلیس راهور کیش: تردد "موتورشارژی‌ها" در این جزیره قانونمند می‌شود

توانگر ادامه داد: در اجرای طرح ساماندهی موتورشارژی‌ها با افراد قانون‌گریز و افرادی که شئونات و موازین را رعایت نمی‌کنند نیز برخورد خواهد شد.

موضوع تردد موتور‌های شارژی‌ها در سال‌های گذشته به یکی از مباحث اصلی در امور ترافیکی کیش تبدیل شده است ممنوعیت پلاک‌گذاری موتورسیکلت‌های کلاسیک که در سرزمین اصلی به وفور یافت می‌شود سبب سوق کیشوندان و بخش‌های گردشگری برای استفاده از موتورشارژی‌ در یک دهه اخیر شده است، سرانجام مقرر شده که اینگونه وسایل نقیله که تعداد آنها در کیش بالغ بر شش هزار دستگاه رسیده پلاک‌گذاری شده و در تردد آنها در مسیر قانونمندسازی قرار گیرد.

انتهای پیام/7558/ن/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین

تصاویری از برخورد پلیس‌های سعودی هنگام عکس گرفتن یک زائر با پرچم فلسطین مقابل کعبه منتشر شده است.

کد خبر 750782

دیگر خبرها

  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ببینید | نظر جالب رئیسی درباره برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان!
  • فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت