Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با حضور جانشین گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا بیست و سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی در کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، بیست و سومین سالگرد شهادت شهید بزرگوار سپهبد علی صیاد شیرازی در کرمان صبح امروز با حضور امیر سرتیپ آراسته از همرزمان نزدیک این شهید والامقام، جانشین گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس هیئت معارف جنگ ارتش جمهوری اسلامی، علی زینی‌وند استاندار کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، سردار نظری فرمانده انتظامی استان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در محل تالار فرهنگیان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: امروز 21 فروردین‌ماه مصادف با بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی است.

وی با بیان اینکه امیر سرتیپ ستاد ناصر آراسته از همرزمان نزدیک این شهید والامقام جانشین گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس هیئت معارف جنگ ارتش جمهوری اسلامی است گفت: امیدواریم که در محضر ایشان با گوشه‌ای از سجایای اخلاقی و زوایای پنهان زندگی شهید صیاد شیرازی آشنا شویم.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: شهید صیاد شیرازی "اتحاد و همدلی" را بین نیروهای مسلح برقرار کردنقش شهید صیاد شیرازی در اتحاد میان سپاه و ارتشاستاندار لرستان: "شهید صیاد شیرازی" الگوی تمام‌ عیار خدمت به مردم و رشادت است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه هنوز خیلی از جنبه‌های شخصیت اجتماعی، فردی و نظامی شهید صیاد شیرازی مغفول مانده است افزود: این شهید بزرگوار در سخت‌ترین شرایط در دوران جنگ تحمیلی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی را به عهده داشت.

وی با بیان اینکه امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، عامل اصلی در تشکیل قرارگاه‌های مشترک بین ارتش و سپاه بود و با تشکیل قرارگاه‌های مشترک و وارد عمل کردن نیروهای سپاه در طرح‌ریزی‌های عملیاتی، ضربات بسیار سنگینی را بر پیکره ارتش متجاوز عراق وارد کردند گفت:  بسیاری از عملیات‌های بزرگ ما در زمان جنگ تحمیلی از جمله عملیات‌های فتح المبین، ثامن الائمه، طریق القدس و بیت المقدس همه آنها حاصل طرح‌ریزی امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان شهید ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان بیست و سومین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی فرمانده قرارگاه صیاد شیرازی جنوب شرق ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان