Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:31:12 GMT

معتمدین محلات در رفع معضلات اجتماعی اثرگذار هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۰۹۹

معتمدین محلات در رفع معضلات اجتماعی اثرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرمانداری قرچک صبح امروز در جمع معتمدین محلی شهرستان قرچک، اظهار کرد: برای رشد قرچک در شاخص‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و غیره برنامه‌هایی در دست اجرا است و علاوه بر این، تحقق شعار سال مسئله‌ای اولویت‌دار محسوب می‌شود.

وی گفت: پیشران‌های ما بر اساس سند تحول دولت مردمی مشخص بوده و در حوزه‌های تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاری، توسعه زیرساخت‌ها، امور اجتماعی و سلامت، آموزش، فرهنگ و هنر، نظام اداری و ارتقای امنیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: شناسایی بهتر مشکلات، حضور در محلات مختلف شهری و روستایی را در دستور کار قرار داده و با مشاهده این مشکلات و مطالبات بیان شده از سوی مردم، این موضوع بهتر درک می‌شود که رفع بخشی از معضلات در گروی اعتبارات و بودجه نیست؛ بلکه پیگیری مجدانه، تعامل بین ادارات و همکاری خود مردم چاره‌ساز است.

فاتحی نژاد بیان کرد: گروه‌های مردمی در احصای ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین در حوزه فرهنگسازی مسائل مختلف و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی مساعدت داشته باشند.

وی عنوان کرد: قرچک شهرستانی با مشکلات عدیده است اما یک ظرفیت بالقوه دارد و آن هم مردم نجیب و شریف منطقه است که با مسئولان همدل هستند؛ مسئولان نیز این ظرفیت و این فرصت را باید مغتنم بدانند و از تک تک لحظه‌ها برای خدمت‌گزاری به مردم کوتاهی نکنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: نظر معتمدین، نخبگان و فعالان حوزه‌های مختلف در روند برنامه‌ریزی و پیشرفت شهرستان اهمیت داشته و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با این اقشار می‌تواند مسئولان را در رفع سریع‌تر مشکلات و معضلات اجتماعی یاری رساند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری قرچک معتمدین محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی رسید که بتوان با استفاده از سرمایه داخلی و وجود ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل کرد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: باید بتوان با مدیریت موضوعات داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور شرایط را به سمت حل مشکلات به خصوص در موضوعات اقتصادی پیش برد چون کشور ما دارای ظرفیت‌هایی همچون کشور ما دارای منابع انسانی و سرمایه‌های خدادادی زیادی است که اینها می‌تواند بستری خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کند.

وی با بیان این‌که طبق فرمایشات رهبری تحریم‌ها نمی‌تواند مردم ما را از پا در بیاورد، اظهار کرد: تحریم‌ها ما را نمی‌تواند فلج کند حتی تحریم‌ها در کنار آثار منفی‌اش آثار مثبتی داشته چون ما چاره‌ای جز اتکاء به توانمندی‌های داخلی نداریم. آثار آن را هم می‌توان در حوزه دفاعی دید که ایران پاسخ محکمی به اسرائیل داد. ما در این حوزه هیچ چیزی از کشورهای پیشرفته کمتر نداریم به طوری که پهپادها و موشک‌های ما از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به اهداف خود اصابت کرد.

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: هر جا که دشمن به این نکته رسید که ما بر ظرفیت‌های خودمان اتکا کرده و توانسته‌ایم در آن حوزه مشکلات‌مان را حل کنیم کوتاه آمده و ادامه نداده است. تجربه نشان داده که در این حوزه‌ها تحریم‌ها اثری نداشته که می‌توان از این تجربیات برای سایر حوزه‌ها به خصوص در رفع مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

قادری تاکید کرد: باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی برسیم که مشکلات را با استفاده از سرمایه و منابع داخلی و مدیریت در کشور حل کنیم؛ به خصوص در شرایط فعلی که بعد از عملیات «وعده صادق» شاهد هماهنگی و انسجام ملی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای کارگران و بخش تولید اظهار کرد: باید در سال جاری تمرکزمان بر تحقق اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد که در این راه توجه به واحدهای تولیدی امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم