Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف جوانان چهاردهم فوریه بحرین با اشاره به اینکه ملت این کشور حامی و پشتیبانی فلسطین است، تاکید کرد حاکمان آل خلیفه نماینده ملت بحرین نیستند.

ائتلاف جوانان چهاردهم فوریه بحرین با اشاره به اینکه ملت این کشور حامی و پشتیبانی فلسطین است، تاکید کرد حاکمان آل خلیفه نماینده ملت بحرین نیستند.

این ائتلاف افزود: بیانیه وزارت امور خارجه بحرین درباره عملیات تل آویو، بیانیه خصمانه‌ای علیه همه امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر حمایت پیوسته از ملت فلسطین تا زمان آزادسازی مسجدالاقصی از لوث صهیونیست‌های جنایتکار تاکید داریم.

در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بحرین شاهد اعتراضات گسترده مطالبه گرانه و حقوق بشری در میدان اللؤلؤ (نماد انقلاب مردم بحرین) بود. تظاهرات مسالمت آمیز ملت بحرین توسط مقامات این کشور با استفاده از گلوله‌های جنگی سرکوب و منجر به ده‌ها شهید و زخمی شد.

در آن انقلاب که این روز‌ها یازدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها و میادین ریختند و در اولین موج اعتراضی گسترده که شاهد آن بود، خواستار اصلاحات، تغییر و آزادی و همچنین سرنگونی خاندان حاکم شدند. سال ۲۰۱۱ جمعیت بحرین یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود که یک سوم آن‌ها به خیابان‌ها آمدند. از سال ۲۰۱۱ بیش از بیست هزار بازداشت ظالمانه به علل سیاسی رصد شده است. از این میان، بیش از ۱۷۰۰ کودک و بیش از ۳۰۰ بانو بازداشت شده‌اند. شمار کسانی که هدف شکنجه قرار گرفته‌اند، هزاران تن بوده و بیش از ۸۰۰ تن تابعیت خود را از دست داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات بحرین مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد