Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، زیبا فولادی گفت: طبق ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس دستورالعمل اجرایی این صندوق، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پرتال دانشجویی به نشانی https://portal.srd.ir درخواست خود را ثبت کرده و تا تایید شدن درخواست از طریق پرتال پیگیر وضعیت درخواست خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه مدارک دانشجویان کامل نباشد، کارشناسان از طریق ارسال پیام در پرتال، برای رفع نقص مدارک اطلاع رسانی می کنند.

رییس اداره رفاه و تعاون معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: بیمه تامین اجتماعی، خدمات ثبت سابقه و درمان را شامل می شود.

فولادی یادآور شد متقاضیان پس از ثبت نام در پرتال و تایید شدن درخواست می‌توانند برای اطلاع از چگونگی ثبت نام و انعقاد قرارداد در سامانه تامین اجتماعی، به سایت www.srd.ir مراجعه و فایل‌های راهنما را مطالعه کنند.

برچسب‌ها تامین اجتماعی دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران تامین اجتماعی دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد