Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:26:09 GMT

کمالوند: تیم دوم‌مان بازی پایاپایی با مس انجام داد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۳۹۶

کمالوند: تیم دوم‌مان بازی پایاپایی با مس انجام داد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بر این اعتقاد است که تیم دوم‌شان برابر مس کرمان در جام حذفی بازی پایاپایی انجام داده است. - اخبار ورزشی -

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی شب گذشته خیبر خرم آباد مقابل مس کرمان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی را از تلویزیون دیدم و خودم همراه تیم به کرمان نرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجودی که تیم دوم خود را به زمین فرستاده بودیم اما بازی پایاپایی را با مس انجام دادند.

وی در خصوص اینکه چرا همراه تیم راهی کرمان نشده گفت: با هماهنگی مسئولان باشگاه تصمیم گرفتم که تیم اصلی را به جام حذفی نبریم. مسافت زیاد بود و بچه‌ها خسته می‌شدند. ما 25 فروردین در لیگ یک بازی مهمی داریم و می‌خواهیم همه تمرکزمان روی لیگ باشد.

کمالوند: سرنوشت لیگ یک با 9 امتیاز مس تغییر می‌کند، کمیته اخلاق ورود کند/ تیم‌ها باید در زمین نتیجه بگیرند

کمالوند خاطرنشان کرد: به صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم و می‌خواهیم بازیکنان‌مان برای لیگ آماده باشند. به تازگی چند مصدوم ما بهبود پیدا کرده‌اند و اگر شب گذشته به میدان می‌رفتند احتمال مصدومیت‌شان وجود داشت. بازی‌های لیگ هم فشرده است و صلاح را در این دیدیم که برای جام حذفی از بازیکنان تیم امید و بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کرده‌اند استفاده کنیم.

جام حذفی فوتبال| مس کرمان با شکست خیبر به نیمه نهایی رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فراز کمالوند فراز کمالوند جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!