Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:46:04 GMT

آمادگی ایران برای راه‌اندازی خط کشتیرانی عسلویه - کیش

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۴۵۲

آمادگی ایران برای راه‌اندازی خط کشتیرانی عسلویه - کیش

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این ناوگان برای راه‌اندازی خط کشتیرانی عسلویه- کیش خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، «محمدرضا مدرس خیابانی»، در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی، اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آماده تعامل و همکاری با منطقه ویژه پارس جنوبی جهت راه‌اندازی خط کشتیرانی عسلویه- کیش است تا از این طریق، راه‌اندازی خط مسافری در این منطقه را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهبرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در استفاده از سوخت کم‌سولفور داخلی به جهت رعایت کنوانسیون‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شناورهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به سوخت کم سولفور از یک سو و هزینه بالای انتقال سوخت از پالایشگاه شازند اراک به مناطق جنوبی کشور، تقاضای ساخت و یا راه‌اندازی پالایشگاه‌هایی در منطقه عسلویه را داریم تا از طریق آن‌ها بتوانیم سوخت مورد نیاز شناورهای خود در مناطق جنوبی کشور را تأمین کنیم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سالانه خریدار سوخت تولیدی شرکت‌های داخلی است و به این جهت بخش عمده‌ای از نیاز خود را از داخل کشور تأمین می‌نماید.

اسدی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به حضور پررنگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه عسلویه خواستار برقراری ارتباط مستقیم با تمامی شرکت‌های پتروشیمی فعال در منطقه به جهت حمل بار صادراتی آن‌ها به سمت کشورهای مقصد شد.

وی در پاسخ به پیشنهاد مطرح شده از سوی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برقراری خط مسافری در عسلویه، آمادگی جهت چارتر شناورهای اختصاص شده به این مسیر را اعلام کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی برقراری خط کشتیرانی میان کیش- عسلویه را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: این کار به نفع مدیران، پرسنل، خانواده‌های آن‌ها و تمامی فعالان مستقر در این منطقه است؛ ضمن اینکه جام جهانی قطر نیز فرصت بی‌نظیری است که بتوان از این خط به بهترین شکل بهره‌برداری نمود.

اسدی افزود: آنگونه که در اخبار اعلام می‌شود، ظرفیت تمامی پروازها به سمت قطر تکمیل بوده و قیمت پرواز نیز بسیار بالا است، بنابراین اگر امکان تردد با کشتی فراهم شود، به طور قطع ضمن استقبال، فرصت مناسبی برای کسب درآمد و ایجاد رضایت‌مندی مشتریان است.

کد خبر 567324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران قطر جمهوری اسلامی عسلویه کیش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منطقه ویژه پارس جنوبی راه اندازی خط خط کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود