Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:37:29 GMT

اخراج ۶۰۰ هزار نفر از محل کار در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۴۸۰

اخراج ۶۰۰ هزار نفر از محل کار در آلمان

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حمله روسیه به اوکراین و تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه این کشور تأثیرات بدی روی اقتصاد کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشته است چون این کشورها عمده انرژی خود را از روسیه وارد می‌کردند که یکی از این کشورها آلمان بوده که واردات گاز از روسیه دچار مشکل شده و از راه اندازی خط لوله نورد استریم ۲ جلوگیری کرده است، همین امر اثرات زیادی بر اقتصاد این کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه هوبرتوس هیل، وزیر کار آلمان در مصاحبه‌ای اظهار کرد: رشد اقتصادی آلمان ممکن است از ۲.۷ درصد در سال ۲۰۲۱ به ۱.۴ تا ۱.۵ درصد در سال جاری کاهش یابد و به طور میانگین نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر در طول سال از کار بیکار خواهند شد و نامه اخراج به دست آنها داده می‌شود.

هیل گفت: ما همچنان در حال رشد اقتصادی خواهیم بود.

وی افزود: «اما همه اینها مشروط به این است که جنگ روسیه و اوکراین بیشتر گسترش نیابد و تأمین انرژی برای ما به اندازه کافی صورت گیرد در غیر این صورت احتمالاً کارگران بیشتری از کار اخراج خواهند شد».

هیل گفت که دولت در صورت بدتر شدن وضعیت، کمک و حمایت بیشتری را برای اخراج‌شدگان ارائه خواهد کرد تا از معیشت محافظت کند.

خبرها حاکی از آن است آلمان قصد دارد بیش از ۱۰۰ میلیارد یورو (۱۰۸.۸ میلیارد دلار) به شرکت‌های آسیب دیده از جنگ اوکراین کمک کند.

کریستین لیندنر، وزیر دارایی این کشور نیز در نظر دارد در هفته‌های آتی بودجه تکمیلی را به پارلمان ارائه کند تا اثرات اقتصادی جنگ روسیه و اورکراین را منعکس کند که احتمالاً حداقل ۲۴ میلیارد یورو خسارت به آلمانها وارد کرده است.

کد خبر 5463522

منبع: مهر

کلیدواژه: تحريم اقتصادي روسيه کارگران بیکاری رشد اقتصادی آلمان گاز تحريم اقتصادي روسيه سید احسان خاندوزی وزارت جهاد کشاورزی وام ازدواج نهضت ملی مسکن وزارت صنعت معدن و تجارت بورس وزارت امور اقتصادی و دارایی قیمت دلار قیمت نفت سازمان توسعه تجارت ایران اعتراضات کامیونداران درج قیمت تولیدکننده روی کالا بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود