Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایان کرانستون و ارون پال که در سریال «برکینگ بد» نقش شخصیت‌های والتر وایت و جسی پینکمن را ایفا کرده بودند در «بهتره با سال تماس بگیری» دوباره گرد هم می‌آیند.

پیتر گولد از ‌خالقان این سریال و شبکه ای‌ام‌سی هر دو خبر را تایید کردند. ای‌ام‌سی پستی در اکانت‌هایش در رسانه‌های جمعی با عکس این دو بازیگر در فصل نهایی سریال «بهتره با سال تماس بگیری» منتشر کرد و نوشت:‌ «آن‌ها برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در پنج فصل از سریال درام «برکینگ بد» و همچنین فیلم سینمایی «ال کامینو» محصول نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۹ این دو بازیگر کنار هم ظاهر شده بودند. شخصیت والتر وایت که معلم شیمی مدرسه است متوجه می‌شود سرطان دارد و تصمیم می‌گیرد پیش از مرگ با روی آوردن به تولید مواد مخدر برای خانواده‌اش پولی کسب کند و چیزی به جای بگذارد.

ششمین و آخرین فصل از «بهتره با سال تماس بگیری» که داستان آن پیش از «برکینگ بد» به وقوع می‌پیوندد، به دو بخش تقسیم شده است. قسمت اول از هجدهم آوریل آغاز می‌شود و تا اواخر ماه می (۱۰ خرداد) ادامه دارد. ادامه آن از اوایل جولای (۱۰ تیر) آغاز می‌شود.

باب اودنکرک که نقش شخصیت وکیلی تبهکار به نام سال گودمن را بازی می‌کند، گفت: «با وجود اینکه می‌دانم در آخر سریال چه اتفاقی می‌افتد، فکر نمی‌کنم کامل حسش کرده باشم. فکر کنم باید همراه با بقیه تماشایش کنم و آن موقع بالاخره حس می‌کنم.»

او پیش‌تر در مجموعه تلویزیونی «برکینگ بد» نیز نقش همین وکیل تبهکار را بازی کرده بود که در آن‌جا به والتر وایت کمک می‌کرد. داستان این مجموعه مربوط به سال ۲۰۰۲ و متمرکز بر زندگی این وکیل و ۶ سال پیش از ملاقات او با والتر وایت در «برکینگ بد» است. البته قسمت‌هایی از آینده (ماجراهایی که برای او بعد از اتمام رابطه‌اش با والتر وایت در «برکنیگ بد» اتفاق افتاد) نیز به نمایش در می‌آید.

گولد هم درباره ساختن فصل نهایی سریال به شیوه‌ای که هواداران آن را دوست داشته باشند، اضافه کرد: «فکر می‌کنم شبیه یک مکعب روبیک جهنمی باشد. به شدت چالش‌برانگیز و ترسناک است اما آغاز کردن سریال هم همینطور بود.»

۲۵۹۲۴۵

کد خبر 1620400

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال خارجی تلویزیون بازیگران سینمای جهان والتر وایت برکینگ بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی به کما رفت

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • اریک روئن، عضو سابق وایت فمیلی به WWE برگشت
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم