Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:13:34 GMT

دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۸۷۳

دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی حمایت می‌کند

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از ۲ واحد دانش بنیان در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه افزود: این امر می‌تواند، توان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی را بیش از پیش بارور کرده و در توسعه بخش تولید و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، بسیار موثر باشد.

وی اضافه کرد: در کنار توجه به توسعه بخش تولید، دانش بنیان کردن این بخش و توجه به واحدهای صنعتی با ظرفیت دانش بنیان نیز از جمله اقداماتی است که باید با اهتمام ویژه در آذربایجان غربی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: حمایت از واحدهای دانش بنیان باید در همه ابعاد و با همت همه بخش‌ها از جمله اقتصادی و نهادهای مسوول بخش صنعت صورت گیرد و کارگشایی نیازهای آنها نیز در دستور کار باشد.

معتمدیان تاکید کرد: استانداری آذربایجان غربی با توجه به نیاز استان در راستای توسعه بخش تولید، با همه توان وارد شده و مانع زدایی از این بخش را به طور جدی اجرایی کرده است.

به گزارش ایرنا، در یکشنبه‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این هفته، استاندار آذربایجان غربی از شرکت اروم تجهیزگستر، تولیدکننده کیت‌ها و لوله‌های آزمایش و همین طور تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین شرکت آتیه اروم طب کوشا، تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی بازدید کرد.

هر ۲ شرکت، در حوزه دانش بنیان فعال بوده و تولیدات آنها به همه نقاط کشور ارسال می‌شود.

همچنین استاندار آذربایجان غربی از محل در نظر گرفته شده برای توسعه شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین ارومیه دولت استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی ارومیه دولت استانداری آذربایجان غربی آذربایجان غربی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد