Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:17:34 GMT

شیعه و سنی در برابر دشمن مشترک وحدت داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۵۳۴۴

شیعه و سنی در برابر دشمن مشترک وحدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در بزرگداشت شهدای حرم رضوی با اشاره به حادثه کوردلانه حرم مطهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: حادثه بزدلانه هتک حرمت در حرمی انجام شد که تمامی برادران مسلمان اهل تشیع و سنت ارادت ویژه‌ای به امام رضا (ع) دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن اگرچه می‌خواست به واسطه دستگاه رسانه‌ای خود برای اختلاف بین دو کشور ایران و افغانستان و بین دو مذهب شیعه و سنی بهره ببرند، تصریح کرد: بعد از حادثه شهادت دو مبلغ دین خدا، می‌خواستند بگویند مردم با روحانیت فاصله گرفتند که این چنین نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه به برکت قطرات خون شهدا چه از اهل تشیع و چه از اهل تسنن در انقلاب اسلامی، سطح بصیرت امت اسلامی بالا رفته است، افزود: هر جا شهید و شهادت بیشتر شود بصیرت در آن نقطه بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی اضافه کرد: دشمن نمی‌داند با شهادت مسلمانان عزت آن‌ها بیشتر می‌شود و این دو شهید طلبه از نیروهای مردمی و جهادگر بودند که ثمره جهاد فی سبیل الله خود را در حرم امام رضا (ع) به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه باید مانند رهبر انقلاب اسلامی دلسوز دین خدا و امت اسلامی باشیم، ادامه داد: توطئه دشمن هر چه قدر خطرناک‌تر باشد امداد غیبی از قطرات خون شهدا باعث عزت امت اسلامی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عزت اسلام روزافزون است و این وحدت خط مقاومت را در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم تشکیل داده است، افزود: حماسه آفرینی‌های اهل تشیع و اهل سنت توطئه دشمن را خنثی کرده است.

وی تاکید کرد: توطئه دشمن در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر شده و یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی و تاکید بر دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نسبت به دشمن مشترک باید محکم بایستیم.

کد خبر 5463625

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی گیلان سعید مهدوی وحدت اسلامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار خراسان رضوی مشهد آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است