Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والبیال مردان برای حضور شایسته در رویدادهای پیش‌رو از روز گذشته (شنبه 20 فروردین) در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ضمن خوشامد گویی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این اردو، خطاب به ملی ‌پوشان گفت: والیبال ایران به ویژه تیم ملی بزرگسالان در سال جاری رویدادهای بسیار مهمی پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی برای بازی‌های تدارکاتی و دوستانه کردیم که علاوه بر جام واگنر احتمالا سفری نیز به کانادا داشته باشید تا چند بازی نیز در آنجا انجام دهید. اگر این سفر قطعی شود، قبل از قهرمانی جهان به کانادا سفر خواهید کرد. 6 ماه پرکار برای تیم‌های ملی والیبال زنان و مردان پیش رو داریم. حامی مالی فدراسیون نیز تا المپیک پاریس تغییر کرده و با همراه اول کار خود را شروع کردیم و تا 2024 همکاری می‌کنیم. چند بازیکن هنوز به اردو ملحق نشدند و با توجه به برنامه باشگاه‌های خود به‌زودی ملحق می‌شوند.

شایسته بودید و نظر کادر فنی را جلب کردید و به اردو دعوت شدید. این افتخار را به دست آوردید که پیراهن تیم ملی بزرگسالان را به تن کنید. خیلی از شما بازیکنان در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور داشتید و الان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدید. کادر فنی تیم ملی شما را از دوران نونهالی می‌شناسند و به همین دلیل یقین دارم که ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی برقرار خواهد شد.

تیم ملی بزرگسالان برای مردم کشور بسیار اهمیت دارد و ارزشمند است. البته همه رده‌های سنی برای مردم ارزشمند است، اما رده سنی بزرگسالان ویترین کامل والیبال ملی ایران است و نگاه مردم به این تیم است و از این تیم توقع دارند.

تیم ملی سال گذشته با کادر کاملا ایرانی قهرمان آسیا شد و امسال نیز این تیم راهی لیگ ملت‌ها، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی خواهد شد. دو کمک غیر ایرانی دعوت کردیم که در حوزه فنی به کادر ایرانی کمک خواهند کرد.
مسئولیت بازیکنان تیم ملی کنونی سنگین است زیرا جای پای بزرگانی گذاشتید که برای والیبال ایران افتخارآفرینی کردند. البته چند بازیکن با تجربه در بین شما هستند، اما نسل جدیدی با تیم ملی بررگسالان کار خود را شروع خواهد کرد که باید جایگاه خود را بداند و ثابت کند که لیاقت دعوت شدن به تیم ملی والیبال بزرگسالان را دارد. تک تک شما مسئولیت مهمی برعهده دارید که باید قدر آن را بدانید. طبیعتا از بین شما تیم‌های مختلفی به مسابقات لیگ ملت‌ها، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد.

بی شک و بدون دلیل دعوت نشدید، شایستگی‌هایی داشتید که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدید. مسابقات پیش‌رو میدان جنگی است که باید برای نبرد جانانه آماده باشید. تیم‌های دیگر هم در مسابقات پیش رو با تمام توان بازی خواهند کرد. جنگ مهمی در پیش رو است و بر اساس فرمت جدید فدراسیون جهانی والیبال تک تک بازی‌ها برای رده‌بندی جهانی تیم‌ها اهمیت دارد. نمی‌توان گفت این بازی اهمیت ندارد، حضور تیم ایران در المپیک 2024 مبتنی بر رتبه ایران در رده‌بندی قاره‌ای و جهانی است.

تیم ملی والیبال ژاپن اکنون با 10 امتیاز اختلاف در رتبه یازدهم جهان است و تیم ملی ایران در جایگاه دهم، بنابراین باید تلاش کنیم که ابتدا جایگاه تیم ایران را حفظ کنیم و در صورت امکان نیز ارتقا دهیم. این موضوع برای کسب سهمیه المپیک بسیار مهم است.

قدرت‌های حال حاضر والیبال که ایران نیز یکی از آن‌ها است، برای هر بازی برنامه دارند و برد برایشان مهم است تا بتواند جایگاه خود را در رده‌بندی جهانی حفظ کنند. بنابر این باید بجنگید تا ثابت کنید که شایسته حضور در تیم ملی بودید. بازیکنان زیادی در لیگ برتر ایران بازی کردند که شایسته هم بودند، اما شما به تیم ملی دعوت شدید زیرا شایسته‌تر بودید.

شرایطی را فراهم می‌کنیم برای آمادگی بهتر تیم‌های ملی، فردا بیش از 70 بازیکن در قالب سه تیم (نوجوانان پسر و دختر و جوانان دختر) به جام کورناکیا ایتالیا و اردوهای برون مرزی اعزام می‌شوند. برای همه تیم‌ها برنامه ریزی شده است که با آمادگی کامل در مسابقات پیش رو شرکت کنند.

 

خیلی مراقب خود باشید امسال برخی بازیکنان خوب حضور در لیگ و برخی دیگر حضور در تیم ملی را از دست دادند. زحمت زیادی کشید تا به مرز آمادگی مطلوب برسید و نداشتن تمرکز باعث آسیب دیدگی‌ها می‌شود که جبران آن بسیار سخت است. در تمرینات نیز به انگیزه کامل شرکت کنید که انگار می‌خواهید مسابقه دهید. تمرینات را نمی‌توان ساده گرفت و بعد با توان کامل در مسابقات حاضر شد.

خوشبختانه امیر خوش‌خبر که تجربه بسیار خوبی در سرپرستی تیم ملی والیبال ایران را دارد، کماکان در خدمت تیم است و مجموع کادر فنی منسجم و خوبی نیز در کنار بازیکنان است. یقین دارم که با اراده شما (بازیکنان) تیم قدرتمندی برای مسابقات پیش رو آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تیم ملی بزرگسالان مسابقات پیش رو ملی والیبال تیم ملی دعوت شدید کادر فنی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

دورتموند باوجود آنکه وضعیت خوبی در بوندسلیگا ندارد اما در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پاری سن ژرمن را شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

به نوشته اسپورت، ادن ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نظرم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. می دانستیم که کار سختی برابر تیم پرستاره و آماده پاری سن ژرمن داریم اما خوشبختانه اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های دیگری هم به ثمر رسانیم و اختلاف را بیشتر کنیم. البته پاری سن ژرمن هم می توانست به گل برسد و آنها هم فرصت های داشتند. به نظرم این نتیجه خوب است و با انگیزه بالایی پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت. میزان دوندگی بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و این در چنین بازی های ضروری است. برای صعود به ومبلی باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان گفت: همه آنچه در دیدار برگشت به آن نیاز داریم تساوی است. با یک تساوی به فینال صعود می کنیم البته باید تاکید کنم که در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اکنون ما  با این پیروزی در شرایط بهتری  قرار داریم و امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

دیدار برگشت بین دورتموند و پاری سن ژرمن سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد