Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای کندازی جزو روستاهای هدف گردشگری در منطقه مرزی شهرستان‌های مرودشت و اقلید  و در ارتفاعات رشته‌کوه زاگرس قرار دارد.

روابط عمومی فرمانداری مرودشت اطلاعیه ای در این باره صادر کرد که در آن آمده است: به دنبال انتشار مطلبی درباره شرایط زندگی بانویی سالمند در روستای کندازی بخش درودزن شهرستان مرودشت در یکی از خبرگزاری‌ها بلافاصله با دستور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، بخشدار این بخش ماموریت یافت تا به اتفاق دستگاههای حمایتی موضوع را بررسی و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بخشدار درودزن شهرستان مرودشت بلافاصله به اتفاق رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش مذکور به روستای کندازی مراجعه و از نزدیک با این پیرزن دیدار و ضمن بررسی همه جانبه شرایط وی اقداماتی نیز انجام شد.

در این مطلب آمده است: با توجه به اینکه بر خلاف مطلب مندرج در گزارش مبنی بر نبود شناسنامه بودن بانوی سالخورده مورد نظر، او دارای شناسنامه بوده اما آنرا مفقود کرده و اقدامی برای صدور شناسنامه المثنی  صورت نداده است که با هماهنگی انجام شده با ثبت احوال شهرستان مقرر شد شناسنامه المثنی  او در اسرع وقت و با طی مراحل قانونی مربوطه صادر شود.

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت همچنین عنوان شده است: نامبرده هم اکنون در منزل برادرش زندگی می کند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز قراردارد که با دستور فرماندار مرودشت و با مساعدت کمیته امداد مبلغ ۱۱۰میلیون ریال کمک بلاعوض برای این پیرزن تخصیص یافت و مقرر شد با مشارکت کمیته امداد ،شورای بخش ،دهیاری و مرکز نیکوکاری و حوزه مقاومت بسیج اقدامات لازم در خصوص احداث حمام و سرویس بهداشتی و رفع  مشکلات این فرد به صورت فوری عمل آید.

بنا بر این اطلاعیه، همچنین مقرر شده است مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز اقدامات فوری و لازم را جهت سلامت و در صورت لزوم، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به وی به عمل آورد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بانوی سالمند شهرستان مرودشت روستای کندازی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی