Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر اراک گفت: بومی سازی سامانه‌های پدافندی نقطه قوتی است که موجب شده که انحصار ساخت این سامانه‌ها را از کشورهای قدرتمند بگیریم و خود اتکا شویم

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی از مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید در جمع هنرآموزان و سربازان این مرکز به تشریح تاریخچه پدافند هوایی و نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات مختلف دوران جنگ تحمیلی پرداخت و با اشاره به کارنامه درخشان پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس گفت: هیچ عملیات موفقی در هشت سال دفاع مقدس انجام نشده مگر اینکه پدافند هوایی در آن نقش موثر داشته است.
وی خاطر نشان کرد: امروز وظایف نیروی پدافند هوایی در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس بسیار با اهمیت‌تر است، چرا که در دفاع مقدس ما در وضعیت جنگی بودیم و احتمال حمله را انتظار داشتیم ولی هم اکنون که در زمان صلح هستیم، باید با هوشیاری و دقت بیشتر آسمان کشور را 24 ساعته و در 360 درجه رصد کنیم. باید توجه داشته باشیم که در حوزه پدافندی کوچکترین غفلت، خساراتی به دنبال دارد که جبران ناپذیر است.
امیر  سرتیپ صباحی فرد گفت: امروز اقتدار نیروی پدافند هوایی سبب شده است که دشمن با وجود بهره‌مندی از بهترین هواپیماها و تجهیزات جرأت جسارت به مرزهای کشورمان را نداشته باشد.
وی با  اشاره به بومی‌سازی سامانه‌های پدافندی گفت: بومی‌سازی سامانه های پدافندی نقطه قوتی است که موجب شده که انحصار ساخت این سامانه‌ها را از کشورهای قدرتمند بگیریم و خود اتکا شویم.
در ادامه بازدید، امیر صباحی فرد با حافظان قرآن کریم مرکز آموزش درجه داری دیدار داشت و از اجرای موفق طرح حفظ قرآن در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش امیر صباحی فرد نیروی پدافند هوایی پدافند هوایی دفاع مقدس صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی حجت عباسی به عنوان فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) معارفه شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: وجود دو مؤلفه امنیت و سلامت، نعمت است.

طالبی گفت: اگر قدر دان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و … افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی خراسان جنوبی با ارزیابی‌های کشوری در همه مؤلفه‌های امنیتی با وجود داشتن کویر گسترده، وسعت و پراکندگی از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که با تلاش نیروهای نظامی، دفاعی و امنیتی کسب شده است.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌ها نظامی وجود دارد که خدا را در این راستا شاکریم.

گفتنی است وی در این مراسم از زحمات امیر ارسلان پرویز قدردانی و برای حجت عباسی فرمانده جدید پدافند هوایی شرق آرزوی موفقیت کرد.

امیر ارسلان پرویز فرمانده سابق پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) نیز در این مراسم گفت: در دوران خدمت روحیه جهادی را در حوزه مأموریتی ترویج کردم.

وی بیان کرد: از خدمت در بیرجند خاطرات شیرینی دارم و در واقع گوشه‌ای از قلب خودم را در بیرجند می‌گذارم.

پرویز یادآور شد: همه تلاش ما بر این است که وظیفه خود یعنی حراست از آسمان ایران عزیز را به خوبی و درستی انجام دهیم.

کد خبر 6091699

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان