Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:53:52 GMT

تعیین تکلیف باغ بودن شش پلاک ثبتی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۵۴۱۷

اعضای شورای اسلامی شهر تهران شش پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن در پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تعیین تکلیف کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف درباره باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی به پلاک ثبتی ۷۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷۲۷.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۹۳ متر مربع در منطقه یک واقع شده که در سند آن یک قطعه زمین تفکیک شده از یک پهنه سبز عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۰۲۲.۶۱.۵ اشاره کرد و افزود: مساحت این زمین ۳۰۰ متر مربع است که با توجه به توافق انجام شده این زمین زیر ۵۰۰ متر محسوب می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنم از دستور کار خارج شود. بر همین اساس این پلاک ثبتی از دستور کار بررسی شورای شهر تهران خارج شد.

در ادامه شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۴.۱۴۸۳، ۴.۱۴۸۴ و ۴.۱۴۸۵ اشاره کرد و افزود: این زمین مجموعا به مساحت ۵۹۹ متر مربع در منطقه یک واقع شده که حد نصاب درختان لازم را داراست. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۲ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۶۳۷۶ و ۶۳۷۸ اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها مجموعا به مساحت ۱۴۳۸ متر مربع در منطقه ۷ واقع شده و در سند آن یک باب عمارت و باغچه عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء پلاک ثبتی ۶۳۷۸ را باغ اعلام کردند و پلاک ثبتی ۶۳۷۶ را غیر باغ اعلام کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۸۰.۲۶۹۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۲۰۳۸ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حدنصاب درختان لازم را دارد. در سند آن نیز یک قطعه زمین مشجر اعلام شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۸ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند. در ادامه شربیانی به پلاک ثبتی ۴۶۷۸.۲۳۵۵۳.۷۲۶ اشاره کرد و افزود: این زمین در منطقه ۱۵ واقع شده، حدنصاب درختان لازم را ندارد اما کمیسیون ماده ۱۲ رای بر باغ بودن این زمین داده است. همچنین در سند پلاک مادر عنوان مشجر برای این زمین اعلام شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۱۸.۸۱۱۵ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۵۸۷ متر مربع حدنصاب درختان لازم را دارد و یک قطعه تفکیک شده از پهنه سبز است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۷ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران باغ اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی متر مربع در منطقه درختان لازم واقع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳