Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص نقش آفرینی بانوان در همکاری ایران با قطر در میزبانی جام جهانی فوتبال، نشست های مشترک بانوان ایران و عراق و برگزاری کرسی ورزشی همچنین میزبانی های نوروزگاه در مناطق آزاد بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و سیده الهام موسوی مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صبح امروز در دفتر حوزه معاونت ورزش بانوان دیدار و گفتگو کردند.

یکی از مهم‌ترین موضوعات این نشست، در پی دستور ویژه رییس جمهور، به منظور بهره‌گیری از ظرفیت های جام جهانی قطر 2022، استفاده از پتانسیل جزیره کیش در همراهی با قطر نقش آفرینی بانوان جامعه ی وررش در برگزاری رویدادهای مختلف بود.

کاظمی پور اهمیت همکاری ایران در مشارکت برای برگزاری جام جهانی قطر را یک فرصت فرهنگی، ورزشی و اقتصادی برای کشور دانست و به لزوم همکاری بین دستگاه های اجرایی در بهره گیری از این ظرفیت بوجود آمده تاکید و تصریح کرد: در قالب این فرصت بوجود آمده می توان معرفی جامعی از غنای فرهنگی کشورمان به مخاطبان گسترده جام جهانی داشت و از بستر همکاری بوجود آمده با قطر، برنامه ها و جشنواره های فرهنگی ورزشی از قبیل بازی های بومی محلی را به اجرا درآورد و زمینه شناساندن توانمندی های بانوان جامعه ورزش را نیز با ایجاد فرصت مناسب به دنیا نشان داد.

کاظمی پور در بخشی دیگری از این نشست، میزبانی نوروزگاه های ورزشی در مناطق آزاد در تعامل با کشورهای همسایه که نوروز را پاس می دارند، به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مشترک وزارت ورزش و جوانان با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نام برد و اضافه کرد: در نشست نخبگان بانوان ایران و عراق که قرار است در منطقه اروند برگزار شود، ورزش بانوان هم می تواند نقش مهمی را عهده دار باشد.

در این نشست، سیده الهام موسوی مشاور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سفر هیات قطری به جزیره کیش در راستای دستور ویژه آیت‌الله‌ رئیسی‌ ریاست محترم جمهور، به منظور بهره‌گیری از ظرفیت های جام جهانی قطر 2022 خبر داد و اظهار داشت: راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور، توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران و بازدید از پروژه ها و ظرفیت های منطقه آزاد کیش از جمله برنامه های محوری این دیدار است.

مشاور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرصت همکاری ایران و قطر را فرصت طلایی ارزیابی کرد و از حوزه معاونت ورزش بانوان برای نقش آفرینی در برگزاری برنامه های مختلف با محوریت توانمندی جامعه بانوان به نیکی نام برد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش بانوان کاظمی پور جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران