Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:21:30 GMT

درج قیمت تولید کننده روی قطعات یدکی خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۵۴۹۷

درج قیمت تولید کننده روی قطعات یدکی خودرو

آقای فاطمی امین می‌گوید: بازرسی حضوری از فروشندگان لوازم یدکی به خصوص در زمینه باطری باید با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی عملیاتی شود. سال گذشته بر روی تکمیل زیرساخت‌ها مانند سامانه جامع تجارت متمرکز شدیم و کار تا جایی که باید پیش برود، انجام شد.

آقای محمدمهدی برادران خلخالی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم گفت: قرار است از هفته آینده در سطح استان‌ها و در بازار و اصناف نظارت و بررسی کالاهای قاچاق در حوزه قطعات خودرو را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

لوازم یدکی قاچاق و تقلبی از بازار جمع می‌شوند

۱۵ اسفند امسال آقای امیر محمد پرهام فر گفت: طبق آخرین آمارها، ۷۲ هزار و ۵۰۰ شناسه کالا در زمینه قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت تعریف شده که نسبت به گذشته رشد ۳ برابری داشته است.

به گفته کارشناسان صنعت خودرو، بهترین ابزاری که می‌تواند در شناسایی کالای قاچاق و تقلبی مورد استفاده قرار گیرد، شناسه کالاست. شناسه‌ای که تعریف می‌شود بر روی کالا نصب می شود و قابلیت استعلام دارد.

به گفته آقای کاظمی سخنگوی فروشندگان لوازم یدکی خودرو حدود ۱ تا ۲ درصد بازار لوازم یدکی را کالای تقلبی تشکیل می‌دهند و سهم کالای قاچاق لوازم یدکی هم حدود ۴ تا ۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت لوازم یدکی لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد