Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم شادکام مشهد گفت: مزد تلاش خود را تا امروز گرفته‌ایم و دیگر همه رقبا می‌دانند که کاندیدای جدی صعود به لیگ ۲ هستیم.

سعید جهاندیده در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص عملکرد تیمش در ۳ هفته نخست لیگ دسته سوم کشور اظهار کرد: فکر می‌کنم فراتر از انتظار ظاهر شده‌ایم و خودم هم توقع نداشتم که اینقدر زود بتوانیم به درک متقابل از بازی هم، شناخت کافی و آمادگی مطلوب برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضای خوبی فراهم شده تا بتوانیم این برتری را به رقبا دیکته کنیم و روند خوبمان را ادامه دهیم. همه چیز برای صعود به لیگ ۲ مهیا شده، به شرطی که مغرور نشویم و دست از تلاش برنداریم.

جهاندیده با تاکید بر اینکه رقابت‌های لیگ ۳ سخت‌تر از سایر رده هاست، گفت: تیم‌ها ناشناخته و زمین‌ها فاقد کیفیت لازم هستند. این ۲ آیتم واقعا لیگ ۳ را از همه لیگ‌های فوتبال ایران سخت‌تر کرده، ولی امیدوارم با استفاده از امتیاز میزبانی و بازی روی چمن خوب ورزشگاه‌های مشهد بتوانیم فاصله خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول افزایش دهیم.

وی در خصوص بازی آتی تیمش مقابل نوین کشاورز علی آباد گفت: هیچ بازی آسانی در لیگ سه و مرحله دوم وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم از پس این رقیب سرسخت هم برآییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان