Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله نجابت، یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران در شهرک صنعتی شیراز افزود: اکثر مشکلات و چالش‌های شهرک صنعتی شیراز و واحدهای صنعتی با راهکارهای اجرای آن را توسط گروه کارشناسی احصا و دسته بندی کرده ایم.
او ادامه داد: در سال جاری حضور مستمر در شهرکهای صنعتی شیراز و زرقان و بازدید از واحدهای صنعتی برنامه ریزی شده تا بتوانیم به شکل میدانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات تولید بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس و همچنین کمک و همراهی صنعتگران، نسبت به رفع مشکلات مطرح شده از سوی آنها اقدام کرده و گام های مناسبی در جهت اعتلای صنعت این استان برداریم.

تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی شیراز در اولویت قرار دارد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس هم، شهرک صنعتی شیراز را بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور دانست و گفت: این شهرک نیازمند توجه ویژه است و در این زمینه با اولویت‌بندی مشکلات، طرح‌های توسعه و تکمیل زیرساختها در دستور کار قرار گرفته است.
سید مصطفی هاشمی افزود: طرح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب و ارتقاء سیستم  تصفیه خانه فعلی هفته آینده به مناقصه خواهد رفت و عملیات اجرایی آن با انتخاب پیمانکار اجرایی خواهد شد.
وی، با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر ساخت و ساز واحدها و مقابله با پدیده دلالی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز ادامه داد: فسخ اراضی راکد و خلع ید آنها با جدیت و بدون هیچگونه اغماضی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه  بر اساس قانون اقدام می‌کنیم.
او افزود: امسال فسخ قرارداد اسکلت سوله هایی که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ ساخته و رها شده‌اند نیز در برنامه قرار دارد.
هاشمی، با بیان اینکه برگزاری مزایده قطعات اراضی باقیمانده در شهرک صنعتی شیراز با هدف شفاف سازی در واگذاری ها و جلوگیری از رانت و فساد انجام می شود بیان کرد: هم اینک در حال پیگیری از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور هستیم تا واگذاری اراضی به شرکتهای دانش بنیان و واحدهای صنعتی دارای طرح توسعه، خارج از شمول مزایده انجام شود.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس اضافه کرد: تعریض جاده اصلی دسترس شهرک صنعتی شیراز و ایجاد مسیر دوم برای تسهیل در عبور و مرور به این شهرک از دیگر برنامه‌های این شرکت است که در این زمینه گزینه‌های مختلفی با همکاری سایر دستگاه های ذیربط در حال بررسی است.

برچسب‌ها شهرک صنعتی شیراز روح الله نجابت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی شیراز روح الله نجابت شهرک صنعتی شیراز روح الله نجابت فارس شهرک صنعتی شیراز واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار