Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمرانی وزیر کشور گفت:  برای توسعه تفرجگاه عینالی در کنار مدیریت سازمان و شهرداری تبریز هستیم.

مهدی جمالی نژاد در دیدار بابک دانش پناه، مدیرعامل سازمان عون ابن علی با وی در محل وزارت خانه، پس از ارائه گزارش جامع این مدیرعامل، ضمن ابراز بی اطلاعی از انجام فعالیت‌ها و موقعیت کوهستانی این منطقه در حاشیه شهر تبریز، گفت: گزارش مدیریت سازمان از فعالیت این مجموعه کامل و جامع بوده و بنده را مشتاق به بازدید از این تفرجگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود سفرهای متعددی که به تبریز داشتم متاسفانه اطلاعی از وجود چنین تفرجگاهی در حاشیه شهر تبریز نداشتم و این نخستین بار است که در جریان امورات و حجمی از فعالیت تفرجگاه عینالی در تبریز قرار می‌گیرم و حتما در اولین سفر خود به تبریز از این تفرجگاه بازدید خواهم کرد چرا که با توجه به مستندات و گزارش مدیرعامل سازمان، زیرساخت‌های انجام شده از جمله تله کابین عینالی، گواه این را می‌دهد که عینالی فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری و پتانسیلی بالا برای جذب گردشگر دارد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه دانش پناه مدیر عامل سازمان عینالی گزارشی جامع  از روند فعالیت‌ها، برنامه‌های توسعه بخشی، موقعیت جغرافیایی و امورات زیرساختی تفرجگاه عینالی ارائه کرد.

شایان ذکر است که معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در این دیدار از حمایت لازم برای جذب امکانات این تفرجگاه خبر داد و همواره خود را در کنار شهرداری تبریز و مدیریت سازمان عینالی برای توسعه هرچه بیشتر این تفرجگاه دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تفرجگاه عینالی مدیریت سازمان شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این باره به ایسنا، گفت: وجود رودخانه، سد و محصولات و فراورده‌های کشاورزی، لبنی و دامی از جمله ظرفیت‌هایی است که برای گردشگری در آن منطقه وجود دارد.

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این‌که دزپارت یکی از ورودی‌های استان محسوب می‌شود، بیان کرد: با هدف تقویت گردشگری و بهسازی فضا‌ها و محوطه‌های گردشگری شهرستان، چندین طرح در حوزه روستایی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران محلی در حوزه گردشگری صنایع‌دستی تعریف کرده‌ایم.

او با تاکید بر استمرار کار در حوزه آموزش افزود: اگرچه در سال گذشته بیش از ۵۰ دوره آموزشی با رویکرد تقویت جامعه روستایی و گردشگری در روستا‌های سطح استان برگزار شد که بخش قابل توجهی از آنها در حوزه شهرستان دزپارت بود، اما این موضوع باید تداوم داشته باشد که به صورت جدی آن رادنبال خواهیم کرد.

ارسطوزاده بیان کرد: برای این‌که جامعه محلی و روستایی برای در دست گرفتن مدیریت و تدبیر گردشگری در ابعاد محلی آماده شود، مستلزم این است که مدیران شهرستانی و ترجیحا بخشداران و دهیاران و نیز شورا‌های روستا‌ها در حوزه گردشگری وارد عمل شوند.

او با اشاره به این‌که بعد از آموزش جامعه محلی، روستا‌هایی که قابلیت گردشگری دارند باید در این زمینه ورود کنند افزود: برای این که اختیار و تدبیر مدیریت امور گردشگری به دهیاران و شورا‌ها واگذار شود، سازوکاری با اداره‌کل امور روستایی تدوین شده است. ضمن این‌که بخش زیرساخت‌ها نیز از راه طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت پیش می‌رود.

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها