Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان یکی از برنامه‌های مهم است که بیش از ۳۵ هزار رزمنده و ایثارگر هدف‌گذاری شده و امسال نیز دستگاه‌های اداری استان با توجه به سهم خود باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در ستاد استانی گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت گفت: کلیه آحاد مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان مخاطب ویژه‌برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت هستند اما جامعه ایثارگران در ستاد گرامیداشت از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار کرد: در استان مرکزی ۷۱۰۰ شهید، ۱۵۹ شهید گمنام با ۶۶ یادمان شهدا که ۵ شهید آن شناسایی‌شده، ۱۴ هزار و ۳۸۳ جانباز، ۷۴۹ آزاده، ۷۵ هزار رزمنده و ۲۷۷ مفقودالاثر را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: کلیه فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس استان در راستای تبیین و تحقق شعار سال دفاع مقدس به‌عنوان "ما مقاوم هستیم" اجرایی خواهد شد و رویکرد برنامه‌ها جهاد تبیین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: تقویم ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت امسال از دوم فروردین به مناسبت گرامیداشت عملیات فتح المبین آغاز و تا ۲۴ اسفندماه به مناسبت گرامیداشت عملیات والفجر ۱۰ ادامه خواهد داشت و ۴۳ برنامه راهبردی در این خصوص پیش بینی شده که به مناسبت‌های مهم اجرایی خواهند شد.

کریمی افزود: تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان یکی از برنامه‌های مهم است که بیش از ۳۵ هزار رزمنده و ایثارگر هدف‌گذاری شده و امسال نیز دستگاه‌های اداری استان با توجه به سهم خود باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در یادمان‌های دفاع مقدس یکی دیگر از اولویت‌های مهم در حوزه ایثار و شهادت است و همچنین تکمیل یادمان‌ها نیز باید به آن توجه داشت و در استان مرکزی ۱۲ یادمان تکمیل‌نشده داریم که بخش دیگری از یادمان‌ها نیز نیاز به مرمت دارند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اداری استان مرکزی موظف هستند تا ۳۰ فروردین برنامه‌های خود در حوزه ایثار و شهادت را اعلام و در سامانه مربوطه ثبت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دفاع مقدس و مقاومت دفاع مقدس استان دفاع مقدس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج