Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: گلایه ما نسبت به دولت غصه تلخ و غم انگیز کمبود دارو و گرانی داروهاست که در این روزها مردم و بیماران را به شدت نگران کرده است.

وی در ادامه گفت: در لایحه بودجه 1401 مصوب کردیم که اگر دولت قصد حذف ارز ترجیحی دارو را دارد، قیمت ها نباید از نرخ شهریور 1400 بالاتر رود؛ در حال حاضر ارز ترجیحی حذف نشده اما روز به روز قیمت ها در حال افزایش است، لذا لازم است دولت و وزارت بهداشت به قید دو فوریت به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس خاطر نشان کرد: چگونه می توانیم مدعی حمایت از تولید داخل باشیم در حالی که محصولات مرکبات و کیوی باغداران غرب استان مازندران در انبارها در حال پوسیدن است؛ علیرغم قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی، وزیر امور خارجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است لذا لازم است با جدیت به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسنی بندپی دارو ارز ترجیحی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089131

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد