Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: حاضرم تا در مورد بازی‌ دربی با یحیی گل‌محمدی به برنامه زنده بروم.

به گزارش قدس انلاین، علی خسروی  در خصوص بیانیه‌نویسی‌ها در مورد داوران اظهار داشت: اعتراض به داوری در کشور ما همیشه وجود داشته اما این چند وقت خیلی زیاد شده است. برخی از افراد رسانه‌ای در باشگاه‌ها، فکر می‌کنند با بیانیه نویسی پولشان حلال‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آن‌ها زحمت می‌کشند اما فقط با این کار فضا را بدتر می‌کنند. من زن و بچه دارم و پدر و مادرم هم فوت کرده‌اند اما از ۲۵ اسفند بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر از طرفداران استقلال و پرسپولیس به من فحش دادند. وی ادامه داد: این اقدام‌ها به دلیل همین بیانیه‌نویسی‌هاست. من کارشناس داوری هستم و کارشناسی می‌کنم اما مگر می‌توانم چیزی بگویم که برخی خوششان بیاید یا نه؟  عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد گفته یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه خسروی به دلیل عضویت در این کمیته از داور دربی حمایت می‌کند، گفت: هفته‌ای یکبار در تلویزیون کارشناسی می‌کنم و نمی‌توانم واقعیت را نگویم. به دلیل عضویت در کمیته داوران، سخت‌گیرتر هم هستم، چرا که داور باید آبروی ما را نیز حفظ کند. من یحیی را دوست دارم و برای او سوت هم زده‌ام. او پیش از این بیشتر آرامش داشت و الان نمی‌دانم چرا به این شکل رفتار می‌کند. به کادر فنی پرسپولیس هم پیشنهاد دادم تا بیایند صحنه‌ها را باهم بررسی کنیم.  خسروی ادامه داد: حاضرم در مورد بازی دربی با گل‌محمدی برنامه زنده داشته باشم. گل‌محمدی، فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا و امیر قلعه نویی سرمایه فوتبال ما هستند و نباید اجازه بدهیم در جامعه همه علیه همدیگر حرف بزنند.  وی در مورد اشتباه کمک داور دیدار ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گفت: مطمئن باشید کمک داور این مسابقه تا پایان فصل دیگر قضاوت نخواهد کرد. در شبکه ورزش کارشناس بودم و آن‌جا گفتم که این کمک داور خیلی اشتباه کرد. ۲ روز پیش با او صحبت کردم و گفت که «انتقاد خوبی از من کردی. الان فهمیدم آفساید چیست» من بسیار سختگیر هستم و از هر صحنه‌ای به آسانی نمی‌گذرم.  عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در جنوب شهر به دنیا آمدم و فحاشی‌های زیادی را شنیدم.  من حتی نمی‌توانم صفحه‌ام را بخوانم. به اموات من چه کار دارید؟ به من گفتند ای کاش در زمان ابتلا به کرونا، مرده بودی. این وضعیت عادی نیست.  خسروی اظهار داشت: خواهش می‌کنم باشگاه‌ها بخش فرهنگی خود را از تعطیلی خارج کنند. ما هم باید سعی کنیم داوران در ۶ هفته باقیمانده قضاوت خوبی داشته باشند. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسروی یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی پرسپولیس کمیته داوران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی