Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@04:49:24 GMT

انتشار نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۴۴۵

انتشار نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ

فرارو- طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A54 5G که قرار است در مارس سال آینده عرضه شود، آشکار شد.


به گزارش فرارو، شرکت سامسونگ گلکسی A54 5G ممکن است مانند گلکسی A53 5G از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ 120Hz Super AMOLED بهره‌مند شود. پیش بینی می‌شود این گوشی دارای حاشیه‌های متقارن باریک در اطراف نمایشگر باشد. صفحه نمایش این دستگاه دارای یک سوراخ پانچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدس زده می‌شود که جانشین سامسونگ گلکسی A53 5G ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی چهارگانه باشد.


سامسونگ امسال مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A، از جمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G را با قیمت و مشخصات متفاوت عرضه کرده است. اکنون، اولین تصویر از یکی از اعضای آتی سری گلکسی A 2023، یعنی گلکسی A54 5G، منتشر شده است. رندر‌های مفهومی Samsung Galaxy A54 5G توسط منبع خبری هلندی LetsGoDigital با همکاری Technizo Concept ارائه شده است. در ادامه نگاهی به این دستگاه آینده خواهیم انداخت.


این تصویر برخی از نشانه‌های طراحی اصلی را از طراحی سری گلکسی A گرفته است، اما حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاملا متقارن شده‌اند. چنان که می‌دانید، گوشی گلکسی A53 5G حاشیه ضخیم‌تری در پایین صفحه‌نمایش دارد که ممکن است در مورد جانشین آن صدق نکند. وبسایت LetsGoDigital گزارش می‌دهد که گوشی‌های هوشمند میان رده گلکسی در آینده ظاهری شبیه به مدل‌های رده بالا خواهند داشت.


انتظار نمی‌رود چیز زیادی در بخش صفحه نمایش تغییر کند. سامسونگ گلکسی A54 5G ممکن است با همان صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مانند گلکسی A53 5G عرضه شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که ابعاد کلی گوشی هوشمند با وجود نمایشگر هم‌اندازه، کوچکتر از گلکسی A53 5G، باشد.


مانند گلکسی A53 5G، گلکسی A54 5G دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای تعبیه دوربین سلفی خواهد بود. با این حال، هیچ صحبتی در مورد سنسوری که سامسونگ برای دوربین جلو در گوشی هوشمند آینده استفاده خواهد کرد، وجود ندارد. همچنین حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.


دوربین‌های سامسونگ گلکسی A54 5G در عکاسی در نور کم پردازش بهتری را ارائه خواهند کرد. در گوشی گلکسی A54 5G، شرکت سامسونگ دیگر از جزیره برآمده دوربین که در گوشی‌های هوشمند نسل فعلی سری گلکسی A دیده می‌شود، استفاده نخواهد کرد. رندر‌ها یک برجستگی دوربین باریک‌تر را با رنگ‌بندی مشابه بقیه گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهند. آرایش دوربین‌ها مشابه گلکسی A53 5G است. هیچ خبری در مورد سنسور‌ها وجود ندارد، اما احتمال می‌رود این سنسور‌ها مشابه یا حتی با عملکرد بهتر از مدل امسال باشد.


هنوز یک سال تا عرضه گوشی گلکسی A54 5G باقی مانده، بنابراین هنوز برای اظهار نظر در مورد مشخصات آن زود است. اما با توجه به مشخصات گوشی‌های سری گلکسی A فعلی، گلکسی A54 5G احتمالا با یک چیپست میان‌رده اسنپدراگون یا اگزینوس عرضه می‌شود. شاید حتی بتوانیم یک چیپست مدیاتک را نیز در زیر قاب ببینیم، زیرا که شرکت سامسونگ در حال بررسی قرار دادن یک چیپست از این نوع در گوشی‌های هوشمند سری آینده گلکسی اس است.


علاوه بر این، این گوشی هوشمند ممکن است با اندروید ۱۳ همراه با ۴ سال به روز رسانی اندروید و ۵ سال به روز رسانی امنیتی عرضه شود.


انتظار می‌رود گوشی Galaxy A54 5G حدوداً در ماه مارس سال آینده وارد بازار شود، در حالی که نسخه 4G این گوشی هوشمند ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی شود. پیش بینی می‌شود شرکت سامسونگ علاوه بر رنگ‌های مشکی، آبی و هلویی که در حال حاضر در گلکسی A53 5G در دسترس است، رنگ‌های بیشتری نیز به گلکسی A54 5G اضافه کند.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی A54 5G گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ گوشی هوشمند صفحه نمایش سری گلکسی A گوشی گلکسی گلکسی A53 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung