Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:05:54 GMT

شائبه جادو جنبل این بار در جام حذفی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۴۵۹

فیلمی از قدم زدن سرمربی مس کرمان در زمین بازی این تیم مقابل خیبر در فضای مجازی پخش شده که خیلی ها را یاد آن فیلم معروف چند ماه قبل انداخته است...

بازی حذفی مس کرمان و خیبر خرم آباد که با تک گل مس به پایان رسید، چندان هم بدون جار و جنجال و حواشی نبود...

به گزارش طرفداری، بعد از پیروزی مس کرمان مقابل خیبر، فیلمی در فضای مجازی پخش شد که سرمربی مس را قبل از آغاز بازی در حال قدم زدن در محوطه چمن نشان می داد و نحوه قدم زدن فرزاد حسین خانی و حرکات دست او و توقف هایش کنار زمین و البته راه رفتن روی خط طولی زمین، آن فیلم معروف چند ماه قبل را زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاش بک به جمعه 8 بهمن  جمعه هشتم بهمن ماه سال گذشته، فیلمی در رسانه ها منتشر شد که فرزاد حسین خانی را قبل از آغاز بازی مس کرمان و پارس جنوبی جم، در حال قدم زدن در زمین نشان می داد. دو نفر که در حال فیلمبرداری از سرمربی مس کرمان بودند، روی فیلم حرف می زدند و با استناد به رفتار فرزاد حسین خانی مدعی بودند این مربی چیز مشکوکی را از جیب خود بیرون می آورد و روی زمین می ریزد. حرکت دست سرمربی مس هم به این شایعه دامن زد.  سرمربی حریف: سرمربی مس چیزی در آورد و روی زمین ریخت ابتدا رسانه ها تصور کردند یک جادوگر قبل از بازی به زمین رفته و در حال سحر و جادو بوده اما ساعتی بعد فرازد حسین خانی گفت در حال چک کردن کیفیت چمن زمین بوده و فقط گوشی تلفن همراه خود را از جیب در آورده است. این ادعا کمتر کسی را قانع کرد و ایمان رزاقی راد، سرمربی پارس جنوبی هم واکنش نشان داد و گفت: 

فرزاد حسین خانی چیزی از جیبش بیرون آورد و روی زمین ربخت. نه فقط من، تمام بازیکنانی که پشت سر او می دویدند و اعضای کادر فنی دیدند ایشان وقتی وارد زمین شد، سه مرتبه دستش را در جیبش کرد و یک چیزی در آورد و روی زمین ریخت!  

 تکرار قدم زدن سرمربی مس روی خط طولی! در فیلم تازه که متعلق به بازی دیروز است، حرکت دست فرازد حسین خانی به وضوح دیده نمی شود اما دقیقا مثل همان فیلم قبلی، سرمربی مس روی خط وسط زمین قدم می زند و این که خیلی ها با دیدن این فیلم یاد آن ماجرای جادو و سحر بیفتند، عجیب نیست! دفعه قبل هم قبل از آغاز بازی مس کرمان، سرمربی این تیم روی خط طولی قدم می زد. البته این بار فرازد حسین خانی چند نقطه هم توقف می کند تا اینگونه به نظر برسد که در حال تست کیفیت چمن ورزشگاه است. از روی این فیلم نمی توان سرمربی مس کرمان را به جادوگری متهم کرد اما شباهت این کار با آن کاری که حسین خانی روز هشتم بهمن در بازی مس و پارس جنوبی انجام داد، باعث شده خیلی ها در فضای مجازی مدعی شوند سایه جادو جنبل روی بازی حذفی مس و خیبر بوده است! فیلم باقی مانده از بازی دیروز مس و خیبر

 آنچه می بینید همین فیلم جدیدی است که روز گذشته قبل از آغاز بازی حذفی مس و خیبر در کرمان ضبط شد.

فیلم هشتم بهمن ماه

 این هم همان فیلم هشتم بهمن ماه و بازی مس کرمان و پارس جنوبی جم...

جادوگری این بار در لیگ آزادگان / فیلم

 قبح جادو ریخت، جادوگران وقیح شدند صرف نظر از این که فرازد حسین خانی از این قدم زدن ها روی خط طولی چه هدفی دارد و بدون این که قصد داشته باشیم او را به کاری غیر متعارف متهم کنیم یا حق را به کسانی بدهیم که در فضای مجازی به سرمربی مس مشکوک شده اند، فضای فوتبال ما این روزها در مورد بحث جادوگری پر از شک و شبهه و شائبه است. متاسفانه بعد از آن که رییس معزول فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر همکاری با امیر اسکندری را غیرمستقیم تایید کرد و گفت: هر شخصی که نفس حقی دارد و می تواند با نفس خود به تیم ملی ما کمک کند، از همکاری با او استقبال می کنیم، از قبح جادوگری در فوتبال کاسته شد و برخی مدعیان جادوگری وقیحانه به باشگاه ها پیشنهاد همکاری دادند و متاسفانه چند تن از مربیان جوان نیز دنبال ارتباط با رمال و دعا نویس و جادوگر رفتند! طرفداری طی روزهای آینده این پرونده را با جدیت بیشتری پی گیری می کند...

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قبل از آغاز بازی آورد و روی زمین فضای مجازی فرزاد حسین پارس جنوبی سرمربی مس هشتم بهمن مس کرمان بازی مس قدم زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه 83 روی ضربه پنالتی ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به 120 دقیقه ببرد.

در وقت های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در 8 تیم برتر را به دست آوردند.

چادرملو که در دور اول جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده بود، حالا از پس دومین حریف خود هم برآمد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد. اتفاقی که آنها را به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی می‌کند و شانس بالاتر رفتن در جام حذفی را هم در اختیار این تیم قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • به ستوه آمده‌ایم!
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)