Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان؛ یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی افزود: این موضوع با مدیران برخی از بانکهای خصوصی که اطلاعات شعب آنها در استان در اختیار شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی قرار نمی گیرد، طی نشستی در مرکز کشور مطرح شده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید همه بانکها تحت مدیریت واحد قرار گیرند، گفت: همه فعالیتهای اقتصادی در استان باید ساماندهی شوند، اگر به صرف اینکه بانکی یا تشکلی مربوط به بخش خصوصی باشد اما به هر دلیل تشکیلات سازمانی استان را نپذیرد و از ان تمکین نکند، باعث ایجاد ناهماهنگی و بهم ریختگی در امور اقتصادی استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: ما موظف به هماهنگی در بخشهای مختلف اقتصادی هستیم، نقشه کلی مسیر اقتصادی در استان مشخص شده و ابهامی در این بخش وجود ندارد، لذا باید همه دست به دست هم داده و انسجام عملیاتی ایجاد کنیم و نقش خود را براساس تعاریفی که انجام گرفته، به صورت کلی ایفا کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: باور داریم اگر همه مسائل جریان اقتصادی در استان حل شود، هیچ گاه تولید و واحد تولیدی در خراسان رضوی مشکل دار و تعطیل نشده و از گردونه فعالیتها حذف نمی شود.

نظری با اشاره به شعار امسال باعنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" گفت: با توجه به شعار سال به دنبال تعریف قالبی جداگانه برای توسعه اقتصاد دانش بنیانی هستیم زیرا هم از نظر اثرگذاری بر اقتصاد و هم از نظر تولید ثروت، راهگشا است لذا باید اهداف در این زمینه در سال 1401 مشخص شده باشد.

استاندارخراسان رضوی گفت: تحقق 44 هدف عملیاتی در قالب قرارگاه هایی دنبال می شود و این قرارگاه ها در قالب تشکیلاتی به عنوان قرارگاه مشترک حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای اقتصادی مدیریت می شوند که از دو بخش حاکمیتی و خصوصی یا مردمی تشکیل شده و هر بخش رسالت مربوط به خود را دارد که قطعا نقش بخش حاکمیتی حمایت از فعالیتهای اقتصادی و نقش بخش خصوصی اجرای این فعالیتها است.

نظری با اشاره به هدفگذاری رشد اقتصادی 7.2 درصدی برای خراسان رضوی در سال 1401 گفت: سهم هر بخش اقتصادی در استان از جمله بانکها برای تحقق این عدد مشخص شده است که یکی از نیازهای استان برای رسیدن به این هدف تامین منابع مالی از طریق بانکها است، به همین منظور قرارگاه تامین منابع مالی در استان با مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی تعیین شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: براساس راهبردهای تعیین شده به منظور رشد اقتصادی استان، هدف عملیاتی هر بانک و سهم آن مشخص شده است، لذا بانکهای خصوصی از این قضیه مستثنی نیستند و باید برنامه خود را برای تحقق اهداف سال 1401 مشخص کنند.

نظری اضافه کرد: درخواست ما به عنوان یک جمع متشکل بانکی با مفاهمه مشترک از بانکها این است که خود را بخشی از جریان اقتصادی استان دانسته و در جهت تحقق اهداف و راهبردهای استان عمل کنند.

48

کد خبر 1620472

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی جمهوری اسلامی نرخ سود بانکی مشکلات دریافت تسهیلات بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی اقتصادی در استان خراسان رضوی مشخص شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند