Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی حرم عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن ایجاد خدمات رفاهی شایسته برای زائران این حرم، اظهار داشت: ضمن اینکه با ایجاد اماکن اقامتی در اطراف حرم به اقتصاد شهرستان ری هم کمک می شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای به منطقه ری شده است، اما به آنچه صورت گرفته نباید قانع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با تاکید بر اهمیت طرح توسعه آستان مقدس عبدالعظیم (ع) خاطرنشان کرد: توسعه حرم نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه های شهرستان بوده و نباید فرصت ها را از دست داد.

قاضی عسکر با اشاره به همکاری های این آستان و شهرداری اضافه کرد: از گذشته روابط و همکاری های شایسته ای میان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و شهرداری وجود داشته و امیدداریم این همکاری ها همچنان ادامه یافته و مشکلات موجود به زودی برطرف شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) یادآور شد: آیت الله محمدی ری شهری خدمات فراوانی به اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی و همچنین منطقه ری داشتند و امیدواریم با عنایات الهی بتوانیم ما نیز خدمتگذار شایسته ای برای این آستان مقدس و شهرری باشیم.

سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری نیز در این نشست به بیان تصمیم های  ویژه شهرداری تهران در خصوص شهرری و اطراف آستان مقدس پرداخت و گفت: جلسه های متعددی را با مرحوم آیت الله محمدی ری شهری (ره) پیرامون بررسی و حل مسائل شهرستان ری داشتیم و در همین راستا تعاملات سازنده ای میان شهرداری و حرم وجود داشته است که در دوره تولیت جدید نیز بارقه های امید در دل مردم ری زنده شده و این همکاری ها توسعه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: از جمله معضلات مردم اطراف آستان مقدس مشکل اخذ مجوز و بازسازی بناهای منطقه نفرآباد بوده که با پیگیری های صورت گرفته این مشکل مرتفع و همچنین ایجاد پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی با توجه به بار ترافیکی این ضلع حرم و پیش بینی امکانات رفاهی مناسب در این بخش در شورای شهر تهران مصوب شده و در آینده نزدیک این طرح عملیاتی خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری یادآور شد: ایجاد موزه بزرگ شهرری در منطقه قلعه گبری، ایجاد پیاده رو در بخش ضلع غربی آستان مقدس از دیگر اقدامات پیش روی شهرداری خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاضی عسکر روز چهاردهم فروردین ماه در آیینی با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور رسمی تولیت آستان مقدس مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) را بر عهده گرفت.

پیش از این آیت الله محمد محمدی ری شهری از سال ۱۳۶۹مسئولیت تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را بر عهده داشت که یکم فروردین ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

برچسب‌ها سید علی قاضی عسگر سرمایه گذاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی سرمایه گذاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم

بارش باران در شهرهای نجف و کربلا، حال و هوای خاصی به حرم مطهر امام علی (ع) و حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک