Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز یکشنبه در نشست مشترک با معتمدان قرچک اظهار داشت: رشد و توسعه شهرستان قرچک باید در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی بر اساس برنامه و به صورت متوازن با عمل به ابعاد مختلف شعار سال دنبال شود تا در پایان امسال نتیجه و خروجی مناسبی که همان ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و جهش تولید است، حاصل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیشران‌های قرچک بر اساس سند تحول دولت مردمی سیزدهم مشخص شده و برنامه جامع و عملیاتی شهرستان برای تحول اساسی در حوزه‌های تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری، توسعه زیرساخت‌ها، امور اجتماعی، سلامت، آموزش، فرهنگ و هنر، نظام اداری و ارتقای امنیت عملیاتی می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: از مسئولان خواسته شده تا برای شناسایی بهتر مشکلات، به طور مستمر در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور یافته و از نزدیک مطالبات و درخواست‌های مردم را دریافت و احصاء کنند، قطعا مردم در زمان بیان مشکلات راه‌های برون‌رفت را نیز ارائه و با استفاده از این ظرفیت، می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

نماینده دولت در شهرستان قرچک تإکید کرد: رفع بخش زیادی از معضلات و مشکلات شهرستان فقط به دریافت بودجه و اعتبارات دولتی ارتباط ندارد بلکه با کار جهادی، پیگیری مجدانه، خستگی‌ناپذیری و تعامل بین ادارات و همکاری مردم می‌توان گره از بسیاری کارها باز کرد.

فاتحی‌نژاد از گروه‌های فعال مردمی خواست تا در احصاء ظرفیت، فرصت، شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین در حوزه فرهنگ‌سازی مسائل مختلف و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مسئولان را یاری کنند.

این مسئول ادامه داد: شهرستان قرچک با وجود روبرو بودن با مشکلات متعدد، از ظرفیت بالقوه مردمی نجیب، شریف و پای کار انقلاب برخوردار است که طی سال‌ها با همراهی کردن با مسئولان، مشکلات را به حداقل رسانده‌اند، از مسئولان شهرستان درخواست می‌شود قدردان این همراهی بوده و از تک تک لحظات و توان خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.
فرماندار شهرستان قرچک یادآور شد: نظر معتمدان، نخبگان و فعالان حوزه‌های مختلف در روند برنامه‌ریزی و پیشرفت شهرستان اهمیت داشته و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با این اقشار می‌تواند مسئولان را در رفع سریع‌تر مشکلات و معضلات اجتماعی یاری کند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها دانش بنیان شعار سال 1401 دولت قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانش بنیان شعار سال 1401 دولت دانش بنیان شعار سال 1401 دولت قرچک شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد