Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه یمنی فاش کرد که رئیس جمهور فراری و برکنار شده یمن که در ریاض به سر می‌برد، به بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان ملک فهد منتقل شده است.

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه الخبر الیمنی فاش کرد: اخباری مبنی بر انتقال عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور فراری و برکنار شده یمن که در ریاض به سر می‌برد، به بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان «ملک فهد» در این شهر پس از شکنجه وی از سوی سعودی و وخامت شدید وضعیت جسمانی او منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه یمنی نوشت: عربستان سعودی طی دو روز گذشته پس از این‌که هادی را مجبور به تشکیل شورای ریاستی برای تصدی اختیاراتش کرده، تمامی ارتباطات و تماس‌ها را با وی قطع کرده و فرزندانش را در مکان نامعلومی بازداشت و حبس خانگی شدیدی را برای او وضع کرده است.

الخبرالیمنی اعلام کرد: منابع مستقل درستی این اخبار را تأیید نکرده اند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی