Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:38:08 GMT

اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۸۸۰

اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی چگونه است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استفاده از کفپوش اپوکسی سه بعدی به دلیل تنوع، نوآوری و کارایی روز به روز محبوب ‌تر می ‌شود. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، لازم است اجرای این نوع کفپوش ها به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود. اولین مرحله جهت اجرای این نوع کفپوش ها، آماده سازی کف است. برای هموارسازی، می توانید سطح کار را با دستگاه ساب هموار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بتونه شیارهای بالای نیم سانتی متر نیز از دیگر مراحلی است که لازم است انجام دهید. برای این کار بهتر است، شیارهای بین سنگ یا سرامیک را با دقت خاصی بتونه اپوکسی بزنید. این کار به نوعی باعث ایجاد مقاومت بالا در کشش می شود.

بعد از اجرای این مراحل لازم است پرایمر به صورت یکپارچه و مرحله ای زده شود.

برای اینکه پرایمر در زمان پس از اجرا چسبندگی لازم را داشته باشد، باید دارای جنس استانداری باشد.

مرحله بعدی مربوط به رنگ اپوکسی برای کفپوش است. اجرای این رنگ معمولا به دو روش صورت می گیرد.

در یک روش از غلطک و در روش دیگر از کارتکت استفاده می شود.

اجرای پارچه در کفپوش نیز از دیگر مراحل مهم اجرای کفپوش های اپوکسی سه بعدی به شمار می آید.

پارچه هایی که برای این کار انتخاب می شوند، لازم است ضد آب و ضد اسید باشند. اجرای پارچه، به طرح سطح یکسانی را می بخشد. همچنین بر روی پارچه به راحتی می توان طرح را اسنبل کرد. آخرین مرحله اجرایی این نوع کفپوش ها، اجرای لاک کفپوش های سه بعدی است. این مرحله باید با ظرافت و دقت بالایی انجام شود. برای اجرای بهتر این مرحله لازم است، از ماده ضد حباب همراه لاک اپوکسی استفاده کنید.

نکات مهم در زمینه اجرای کفپوش های اپوکسی

برای اجرای کفپوش های اپوکسی سه بعدی لازم است به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید. یکی از این نکات، اطمینان داشتن از شرایط سطح مورد نظر است. سطحی را که می خواهید کفپوش های اپوکسی را بر روی آن اجرا کنید، لازم است از هرگونه رطوبت و آلودگی در امان باشد. برای این کار می توانید یک نایلون را به مدت 24 ساعت بر روی سطح قرار دهید. در صورتی که رطوبتی بر روی نایلون نباشد می توانید با اطمینان خاطر اقدام به اجرای کفپوش کنید.

در امان بودن از هر گونه مواد شیمیایی از دیگر نکاتی است که قبل از اجرای کفپوش مورد توجه قرار گیرد. همچنین بتنی را که می خواهید کفپوش ها را بر روی آنها اجرا کنید، لازم است دوره عمل آوری خود را طی کرده باشد. لازم است بدانید، دوره عمل آوری بتن بعد از گذشت ۲۸ روز حاصل می شود. تمیز کردن سطوح بتنی که دارای رنگ هستند، از دیگر نکات جهت اجرای این نوع کفپوش ها است.

از دیگر نکات مهم برای اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی می توان به زیرسازی سطح و تمیز کردن آن اشاره کرد. استفاده از غلطک حوله ای بهترین گزینه برای اجرای این نوع کفپوش ها محسوب می شود. بعد از اجرای لایه اپوکسی بهتر است به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت هیچ تماس و ترددی بر روی سطح نداشته باشید. با اجرای نکات ذکر شده به راحتی می توانید سطحی زیبا و بی نظیر را خلق کنید.

آموزش نصب کفپوش اپوکسی به صورت کاملا حرفه ای توسط ویرا اپوکسی

با انتخاب گروه معتبر و نام آشنای ویرا اپوکسی علاوه بر خرید اپوکسی های با کیفیت، می توانید از دیگر خدمات آن نیز بهره مند شوید. در واقع یکی از خدمات ارزشمند و قابل توجه این گروه نام آشنا، آموزش نصب کفپوش اپوکسی به صورت کاملا حرفه ای است. کارشناسان و متخصصان این گروه با سابقه، تمامی مراحل نصب این نوع کفپوش ها را به شما آموزش می دهند. در واقع متخصصان ویرا اپوکسی، شما را با نحوه اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی آشنا می کنند.

شما با انتخاب ویرا اپوکسی به راحتی می توانید کفپوش های اپوکسی را اجرا کنید. متخصصان ویرا اپوکسی، شما را با جدیدترین تکنیک ها و ابزارهای مناسب آشنا می کنند. همچنین کارشناسان این گروه نام آشنا، شما را با استفاده از جدیدترین استانداردها آموزش می دهند. با انتخاب ویرا اپوکسی، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا آموزش و یادگیری شما تحت نظر اساتید مجرب و کارآزموده است.

هزینه نصب کفپوش اپوکسی چگونه محاسبه می شود؟

بهتر است بدانید هزینه نصب کفپوش اپوکسی به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از فاکتورهای تعیین کننده و مهم، متراژ فضای مورد نظر است. به هر اندازه که فضای مورد نظر از متراژ بالایی برخوردار باشد، هزینه اجرای کفپوش های اپوکسی نیز افزایش می یابد. از دیگر فاکتورهای مهم نوع کفپوش انتخابی است، زیرا امروزه کفپوش های اپوکسی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

ضخامت اجرای کفپوش ها نیز از دیگر عواملی است که ارتباط مستقیمی با هزینه نصب این نوع کفپوش ها دارد. با انتخاب گروه ویرا اپوکسی جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست، چرا که این گروه نام آشنا اجرای این نوع کفپوش ها را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین برای اطلاع از اجرای این کفپوش ها می توانید با کارشناسان ویرا اپوکسی تماس بگیرید.

اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی دقت بالا و ظرافت زیادی نیاز دارد!

یکی از نکات مهمی که در نحوه اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی تاثیر بسیاری دارد، دقت بالا و ظرافت زیاد است. در صورتی که اجرای این نوع کفپوش ها توسط افراد غیر متخصص صورت گیرد، نتیجه کار چندان خوب نخواهد بود. در واقع این نوع کفپوش های سه بعدی باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. کارشناسان لازم است این نوع کفپوش ها را با دقت و ظرافت زیادی اجرا کنند.

ارائه تمامی خدمات نصب و ترمیم کفپوش ها توسط تیم تخصصی ویرا

در ادامه آشنایی با نحوه اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی بهتر است بدانید با انتخاب ویرا اپوکسی جای هیچ گونه نگرانی در زمینه نصب این نوع کفپوش ها نخواهید داشت. این گروه نام آشنا، از کارشناسان و متخصصان مجرب جهت اجرای این نوع کفپوش ها بهره می برد. در واقع کارشناسان با تکیه بر دانش و تخصص خود قادرند، این نوع کفپوش ها را به بهترین شکل اجرا کنند. همچنین متخصصان مجرب این گروه، کفپوش های اپوکسی شما را در صورت نیاز ترمیم خواهند کرد. در واقع با انتخاب ویرا اپوکسی در صورت آسیب دیدگی کفپوش های اپوکسی نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت، زیرا کارشناسان این گروه قادرند قسمت های آسیب دیده را ترمیم کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5463785

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار طراحی داخلی خرید آنلاین کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو کالای خواب تعمیرات موبایل بورس کسب و کارهای اینترنتی بازاریابی شبکه ای بورس تهران قیمت خودرو تولید خودرو صنعت خودروسازی خرید آنلاین انباشت خودرو اجرای کفپوش های اپوکسی نوع کفپوش ها گروه نام آشنا اجرای کفپوش ها برای اجرای نکات مهم بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس