Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت ایرنا، وزارت کشور روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای آورده است: احمد وحیدی که روز پنج شنبه به همراه رئیس‌جمهور به استان البرز سفر کرده بود، در حاشیه بازدید از پل شهید سلیمانی کرج در جمع خبرنگاران، از نیاز به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پل سخن گفت.

این اطلاعیه می‌افزاید: این در حالی است که سخنان وزیر کشور که در رسانه‌های رسمی چون خبرگزاری جمهوری اسلامی و صدا و سیما انعکاس یافته و فیلم و صوت آن هم موجود است، تنها به این نکته اشاره دارد که ".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..پل شهید سلیمانی می‌تواند بخش قابل توجهی از ترافیک تهران-کرج- قزوین را به خود اختصاص دهد و مردم را از ماندن طولانی در ترافیک برهاند. البته این یک طرح مشترک بین شهرداری و وزارت راه بوده است که به بیش از پنج هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که ان‌شاء الله با تسهیم آن بین وزارت راه و شهرداری، بتواند زودتر به نتیجه برسد..."

از این رو، هرگونه اختصاص یافتن این مبلغ برای تکمیل پل مذکور برداشتی نادرست بوده است و انتظار می رود رسانه‌ها به اصلاح آن اقدام کنند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی صدا و سیما احمد وحیدی وزارت کشور استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی صدا و سیما احمد وحیدی خبرگزاری جمهوری اسلامی صدا و سیما احمد وحیدی وزارت کشور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صالح محمدی با اشاره به پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به ۷۸۰ نفر از کشاورزان گیلانی خبر داد و گفت: این تسهیلات برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومانی گیلان در بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ افزود: به دلیل مشکل در سامانه سمات بانک کشاورزی این میزان اعتبار کامل به استان تخصیص نیافت. 
 رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: اعتبار ویژه مکانیزاسیون امسال ۲۴۰ میلیارد تومان است که پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز