Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:35:28 GMT

وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر وارد کیش شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۹۳۲

وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر وارد کیش شد

گروه استان‌ها ـ جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی کیش وارد این جزیره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سیف‌السلیطی و هیئت همراه در بدو ورود به فرودگاه کیش مورد استقبال همتای ایرانی خود رستم قاسمی، سعید محمد دبیر شواریعالی مناطق آزاد، محمد بن حمد الهاجری سفیر دولت قطر در تهران و مقامات سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار و حضور در کیش که در پی رایزنی رئیس جمهوری و امیر قطر محقق شده از امروز تا دوشنبه با هدف بررسی و اعمال نظرات و تصمیمات و توافقات ادامه می‌یابد.

از جمله محورهای مطروحه در دیدار  بین مسئولان ایرانی و قطری در کیش به کلیات چگونگی و امکان‌سنجی امور پشتیبانی جام جهانی در کیش، راه‌اندازی خطوط منظم مسافری دریایی و توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی از آسمان ایران مربوط خواهد شد که انتظار می‌رود در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی نیز بین طرفین رد و بدل شود تا امور مدنظر شکل اجرایی به خود بگیرد.

همچنین هیئت قطری از جاذبه‌ها و امکانات گردشگری و زیرساخت‌های حمل و نقلی کیش نیز بازدید به عمل خواهد آورد.

برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری کیش و قشم از جام جهانی / وزیر راه قطر فردا بررسی شرایط وارد جزایر می‌شودوزیر راه به همراه سفیر قطر وارد کیش شد/ جزیره کیش نقطه تمرکز ایران در پشتیبانی از جام جهانی فوتبالدبیر شورای‌عالی مناطق آزاد: جزیره کیش برای پشتیبانی از جام جهانی در وضعیت خوبی قرار دارد

آبان‌ماه سال جاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر آغاز شد، این در حالیست که در سال‌های اخیر همواره مقامات کشورمان بر آمادگی ایران برای پشتیبانی از برگزاری این رویداد مهم ورزشی اعلام آمادگی کرده‌اند، در کیش از دو سال پیش اعتباراتی در همین راستا با هدف تقویت زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه بهسازی و توسعه اماکن و زمین‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد