Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز گذشته ۳۰ تن از اساتید و محققان اقتصاد اسلامی در محل ریاست‌ جمهوری با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و در خصوص مهم ترین مسائل اقتصادی و راهکارهای بهبود وضع موجود بحث و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که به درخواست رئیس شورای سیاست‌گذاری‌ مجمع عالی علوم انسانی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدجواد محقق نیا درباره «برنامه اصلاح سیستم بانکی»، رسول بخشی در نقد «بخشی از رویکردهای کلان اقتصادی دولت و راهکارهای اصلاح آنها با تأکید بر موضوع ارتباط بین خلق پول و نظام مالیاتی»، حجت‌الاسلام احمدعلی یوسفی در خصوص «رفع فقر مطلق و اولویت‌های‌ دولت»، ایرج توتونچیان درباره «طرح (آزمایشی‌) عملیاتی بانکداری بدون ربا»، حجت‌الاسلام غلامعلی معصومی نیا در ارزیابی «اسند تحول دولت و دورنمای راه نجات اقتصاد ایران»، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم رجایی در خصوص «راهبردهای پیشرفت اقتصادی»، حجت‌الاسلام سعید فراهانی فرد درباره «عدالت بین‌نسلی و درون‌نسلی در بهره‌برداری از منابع طبیعی و توصیه‌های سیاستی»، حجت‌الاسلام سید حسین میرمعزی درباره «راهکارهای تحقق شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)» و حجت‌الاسلام مجید حبیبیان درباره «مسئولیت‌ها و رسالت‌ها در برخی مصادیق اقتصادی» سخنرانی‌ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان نشست، رئیس جمهور از عزم دولت سیزدهم برای تحقق اقتصاد اسلامی سخن گفت و بر لزوم گسترش تحقیقات کاربردی در عرصه اقتصاد اسلامی تأکید کرد.

رئیسی همچنین با استقبال از پیشنهادات ارائه شده در جلسه، مقرر کرد با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری از نظرات اساتید در ارتقای سند تحول دولت و تدوین برنامه هفتم حاضر در جلسه به نحو مطلوب استفاده و بهره‌برداری شود.

 

 

 

 
 
  
  
 

منبع: الف

کلیدواژه: اقتصاد اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دولت جمع‌گرا؛ مبنای اقتصاد دستوری
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است