Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: این شهید والامقام با تمام وجود ارتش، سپاه و بسیج را یک لشکر الهی می‌دانست چراکه معتقد بود طبق گفته امام خمینی(ره) رمز پیروزی جمهوری اسلامی و مسلمانان وحدت است.

به گزارش قدس انلاین، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم که  امروز  با حضور آیت‌الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد و جمعی از مسئولان استانی، نظامی و انتظامی در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، یک شخص انقلابی بود، اظهار کرد: این شهید والامقام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل پخش اعلامیه‌های سخنان امام خمینی(ره) توسط ساواک دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی قبل از انقلاب در پیروز شدن انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب در تثبیت انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشتند، گفت: این شهید معظم در دوران بعد از پیروزی انقلاب با گروهک‌های منافقین به مبارزه پرداخت و در برابر تصمیمات منافقانه بنی‌صدر، رئیس‌جمهور و فرمانده کل قوای وقت کشورمان ایستادگی کرد. شهید صیاد شیرازی، ارتش، سپاه و بسیج را یک لشکر الهی می‌دانست
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی پس از انتصاب به‌عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بر وحدت میان نیروهای مسلح تأکید جدی و ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام با تمام وجود ارتش، سپاه و بسیج را یک لشکر الهی می‌دانست چراکه معتقد بود طبق گفته امام خمینی(ره) رمز پیروزی جمهوری اسلامی و مسلمانان وحدت است.
امیر سرتیپ آذریان اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش، سپاه و بسیج با عمل به این توصیه معمار کبیر انقلاب عملیات‌های بزرگ بسیاری را طراحی کردند که خروجی آن پیروزی‌های افتخارآفرین برای کشورمان شد.
وی ادامه داد: شهید سپهبد صیاد شیرازی مبارزی سرسخت در مقابل منافقین کوردل بود و پس از آماده‌سازی نیروی هوایی همدان مانع عبور منافقین از گردنه چهارزبر شد و این شهید عزیز شخصی ارزشی، ولایتمدار، مطیع امر ولایت و در پی شهادت بود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه شهید امیر صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس وحدت میان نیروهای مسلح و شهید سردار سلیمانی در دوران دفاع از حرم وحدت میان جبهه مقاومت را به وجود آوردند، افزود: وحدت کنونی میان نیروهای مسلح و جبهه مقاومت ثمره تلاش‌های این دو شهید عزیز است. شهید صیاد شیرازی جزو بندگان صالح خدا بود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم راشد یزدی در بخش دیگر از این مراسم بابیان اینکه انسان اگر جزو بندگان صالح خداوند شود سعادتمند خواهد شد، گفت: اگر انسان بنده صالح خدا شد، هر شخصی که تا روز قیامت جمله‌ی «السلام علینا و علی عباد الله الصالحین» را بیان کند برای او ثواب نوشته می‌شود.
وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی جزو بندگان صالح خداوند بود، گفت: شهید والامقام صیاد شیرازی در کنار مشغله فراوان شغلی نسبت به عبادات و تربیت فرزندان خویش بسیار توجه داشت و همیشه در دوران خدمت خود به دنبال شهادت می‌دوید که پس از یک‌عمر مجاهدت به دست منافقین کوردل به آرزوی دیرینه‌اش رسید و در مقام شهید در دنیا و آخرعاقبت ‌به خیر شد. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی وحدت ارتش حرم رضوی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش شهید صیاد شیرازی انقلاب اسلامی شهید والامقام جمهوری اسلامی سپاه و بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد