Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی صادقی از انجام اقدامات همه جانبه با هدف بررسی ابعاد مختلف حادثه حرم مطهر رضوی؛ رسیدگی سریع و دقیق قضایی به پرونده و برخورد با هرگونه قصور احتمالی در این جریان خبر داد.

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اعلام تسلیت و تهنیت به مناسبت شهادت دو تن از روحانیون جهادی و آرزوی سلامتی برای روحانی دیگر با تشریح روند رسیدگی به این حادثه گفت: اقدامات قضایی بلافاصله بعد از رویداد این حادثه ناگوار و با صدور دستورات لازم و حضور بازپرس ویژه در صحنه آغاز و با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت موضوع گفت: بدون فوت وقت بعد از رویداد حادثه؛ شورای تأمین استان تشکیل و کارگروه ویژه‌ای مسئول بررسی ابعاد مختلف ماجرا شده و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی صورت پذیرفت و تمام ادله، قرائن و شواهد موجود مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تحقیقات مفصل صورت پذیرفته از متهم اصلی گفت: تحقیقات تکمیلی نیز از افراد مظنون در این ماجرا صورت گرفته و نتیجه این تحقیقات روشن می‌کند که متهم اصلی تحت تأثیر عقاید و جریانات تکفیری قرار داشته است.

صادقی با اشاره به انتشار برخی از اخبار نادرست به ویژه در فضای مجازی افزود: به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم که با دقت و سرعت به این ماجرا رسیدگی شده و از مردم می‌خواهیم به برخی شایعات و اخبار ناصحیح منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تأکید مجدد بر اعمال دقت و سرعت در رسیدگی به این پرونده گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب به عنوان مرجع صالح ارسال خواهد شد و با هرگونه قصور احتمالی و یا انتشار اخبار غیرموثق که موجب ایجاد نگرانی در بین شهروندان و تشویش اذهان عمومی شود نیز برخورد خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مشهد ضارب طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی