Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین شهر در آمریکا در سال جاری افزایش شدیدی را در تعداد سلاح‌های غیر قابل شناسایی کشف‌شده در طول زمان گزارش کردند.

خبرگزاری میزان - پس از تیراندازی جمعی در مرکز شهر «ساکرامنتو»، در ایالت «کالیفرنیا» آمریکا، که شش کشته و دستکم ۱۲ زخمی برجای گذاشت، «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور از مراسم راه اندازی زیردریایی یکشنبه استفاده کرد تا درخواست خود را برای قوانین قوی‌تر سلاح تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «سی ان ان»، پیش از این، «اریک آدامز»، شهردار «نیویورک» به شبکه «CBS» رفت و جریان خشونت با اسلحه را نه تنها به شهر خود، بلکه در شهر‌های داخلی در سراسر آمریکا محکوم کرد. این کشور به دنبال راه‌هایی برای مقابله با مشکل خشونت با اسلحه است که هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد.

آن چه هر دو مقام در تماس‌های خود بر آن تاکید کردند، افزایش شدید سلاح‌های غیر مجاز و غیر قابل شناسایی بود؛ سلاح‌های غیرقانونی، به راحتی به دست آمده و غیرقابل ردیابی که به طور فزاینده‌ای از صحنه‌های جنایت بازیابی شده و قانونگذاران و مقامات مجری قانون در سراسر کشور زنگ خطر را به صدا درآورده اند.

تحلیل «سی‌ان‌ان»، در اوایل سال جاری از داده‌های سال ۲۰۲۱ نشان داد در حالی که سلاح‌های غیر قابل شناسایی هنوز درصد نسبتاً کمی از تعداد کل سلاح‌های کشف‌شده توسط افسران مجری قانون را تشکیل می‌دهند، اما چندین شهر افزایش شدیدی را در تعداد سلاح‌های غیر قابل شناسایی کشف‌شده در طول زمان گزارش کردند.

پلیس «سانفرانسیسکو » به «سی‌ان‌ان» گفت که در سال ۲۰۲۱ میلادی هزار و ۸۹ اسلحه را کشف و ضبط کرد که حدود ۲۰ درصد از آن‌ها سلاح‌های غیر قابل شناسایی بودند. در سال ۲۰۱۶، سلاح‌های غیر قابل شناسایی کمتر از یک درصد از کل سلاح‌های کشف شده در شهر را تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: تیراندازی در ساکرامنتو با ۱۵ کشته و زخمی دو کشته در تیراندازی‌های جداگانه در دو مرکز خرید آمریکا

«بالتیمور» گزارش داد که در سال گذشته ۳۵۲ سلاح غیر قابل شناسایی کشف و ضبط شده است، در حالی که «واشنگتن» بیش از ۴۰۰ سلاح غیر قابل شناسایی در سال ۲۰۲۱ را گزارش کرده است که از ۲۵ سلاح در سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است.

بر اساس داده‌هایی که با «سی‌ان‌ان» به اشتراک گذاشته شده است، «نیویورک» دوباره در حال شکستن مجموع رکورد کشف سلاح‌های غیر قابل شناسایی سال‌های گذشته است. در سال ۲۰۲۱، نیرو‌های پلیس ۳۷۵ سلاح غیر قابل شناسایی را در این شهر کشف کردند که در مقایسه با ۱۵۰ اسلحه در سال ۲۰۲۰، ۵۰ اسلحه در سال ۲۰۱۹ و ۱۷ اسلحه در سال ۲۰۱۸ افزایش شدیدی یافته است.

به گفته بازرس پلیس «نیویورک»، تا ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) سال جاری، پلیس «نیویورک» ۹۵ سلاح غیر قابل شناسایی کشف و ضبط کرده است. این میزان برای مدت زمان مشابه سال ۲۰۲۱ میلادی ۲۳ سلاح بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن سال ۲۰۲۱ سی ان ان کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • حکمرانی ولایی، نظریه جدید در مدل حکمرانی
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو