Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره حادثه تروریستی مشهد و لزوم مقابله با نقش وهابیت و تکفیری‌ها در آن گفت: حادثه مذکور یک اتفاق طبیعی نبود و مشخص است که انگیزه شدیدی پشت آن وجود داشته است. البته انگیزه این اقدام را نهاد‌های امنیتی که عامل آن را دستگیر کرده‌اند، مطلع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ظواهر قضیه نشان می‌دهد که مسببان این اقدام تکفیری بوده اند. جریانات تکفیری در کشور ما آنچنان نقش پر رنگی ندارد و به نظرم اولویت اول باید برخورد فرهنگی و نرم با این قبیل موضوعات باشد. البته با این طیف افراد که عموما منشا خارجی دارند باید به صورت سخت برخورد شود.

وی افزود: یکی از نقاط قوت کشور ما در سال‌های اخیر، امنیت بالاست. همه از این موضوع آگاهند که تراز امنیتی ما نسبت به بسیاری از کشور‌ها با توجه به میزان دشمنی‌ها، در حد فوق العاده‌ای است. باید تلاش کنیم چنین مسئله ای مجددا رخ ندهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه باید با چنین جریانات تروریستی و تکفیری برخورد شدید شود، خاطرنشان کرد: باید با چنین جریاناتی که برای اقدامات تروریستی در کشور از دشمنان پول می گیرند، برخورد شدید شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه تروریستی حرم رضوی جریان تکفیری نهادهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان