Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:39:15 GMT

نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی هنرمندان قرچکی برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۳۳۰

نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی هنرمندان قرچکی برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه ۷۹ اثر نقاشی و خوشنویسی از ۵۷ هنرمند بومی قرچکی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.
محمود برزگر افزود: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی در قالب نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث و آثار نقاشی در قالب رنگ روغن، آبرنگ، گواش، سیاه قلم و نگارگری ارائه شده است و تا پایان هفته جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واحد در شهرک آزادیه، انتهای بوستان ۱۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۴ برپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اجرای ۲ برنامه نمایشنامه‌خوانی به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: ۲ نمایش "کانال کمیل" اثری از هنرمندان شهرستان قرچک و " دستهایم کو ممد حسن" اثری از هنرمندان پاکدشتی در سالن ولایت اجرا می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور ترویج هنر فاخر خوشنویسی، هنرمندان شهرستان قرچک با برپایی کارگاه یک‌روزه آموزشی در مصلای نماز جمعه، تلاش کردند تا افراد را به سمت این هنر اسلامی ترغیب کنند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها هفته هنر انقلاب اسلامی قرچک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شهید سید مرتضی آوینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی قرچک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هفته هنر انقلاب اسلامی قرچک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شهید سید مرتضی آوینی شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر با محوریت سعدی، شاعر بلندآوازه ایرانی از هنرمندانی، چون میرعماد، رضا مافی، کیخسرو خروش، عباس اخوین، غلامحسین امیرخانی، اردشیر مجرد تاکستانی، قباد شیوا و... در رشته‌های نگارگری، خوشنویسی، طراحی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به نمایش درمی‌آید.

آیین افتتاح نمایشگاه «در ستایش سعدی» فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در موزه خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم