Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا، رونالدینیو دوباره از تماشای مسابقات این تیم لذت می‌برد

رونالدینیو، ستاره برزیلی سابق بارسلونا حالا امید زیادی به تیمش دارد. رونالدینیو امیدوار است بارسا با هدایت ژاوی به موفقیت‌های زیادی دست یابد.

طرفداری | رونالدینیو، هافبک تهاجمی پیشین بارسلونا که در سال 2005 برنده توپ طلا شد، مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو انجام داده و در خصوص مسائل مختلفی چون تحول بارسلونا با ژاوی، ماجرای انتقال رافینیا به بارسا، حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن و عدم تمایلش برای بازگشت به فوتبال صحبت کرد:

جدایی لیونل مسی از بارسلونا

جدایی مسی از بارسلونا یک سوپرایز بزرگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه تنها من، بلکه همه از رفتن مسی سورپرایز شدند. اصلا تصور نمی‌کردم مسی را در پیراهنی جز پیراهن بارسلونا ببینم اما مسئله مهم، خوش‌حالی خودش است. اگر مسی خوش‌حال باشد، فرقی ندارد کجا باشد و این مهم است.

 نیمار، دیگر بازیکن سابق بارسلونا هم در پاری سن ژرمن بازی می‌کند و هم‌تیمی مسی است:

نیمار یک پدیده، یک ستاره و بزرگ‌ترین نماد فوتبالی حال حاضر برزیل است. چیز بیش‌تری نمی‌توان درباره او گفت. اگر بخواهم درباره نیمار حرف بزنم، حرف‌هایم خیلی طولانی می‌شود. 

دکو یکی دیگر از بازیکنان پیشین بارسلونا است که می‌خواهد به این تیم کمک کند. دکو مدیربرنامه رافینیا، بازیکن مد نظر بارسلونا نیز هست:

دکو مثل برادرم است و خیلی خوشحالم که او خارج از زمین فوتبال توانسته موفق شود. او یک انسان فوق‌العاده و بسیار باهوش است. رافینیا، هم‌شهری من و از پورتوآلگره است. ما اهل یک محله هستیم و با پدرش دوست صمیمی هستم. رافینیا را از بچگی‌اش می‌شناسم. او حالا با دکو کار می‌کند و اوضاعش خوب پیش می‌رود. رافینیا بسیار بااستعداد است.

بیش‌تر بخوانید: رونالدینیو: دوست دارم رافینیا به بارسلونا بپیوندد

 رافینیا شبیه نیمار است یا رونالدینیو؟

نباید چنین مقایسه‌ای انجام داد. هرکس سبک و شیوه بازی خودش را دارد. رافینیا از همه چیز برای موفقیت در هر تیمی برخوردار است. رافینیا هم مثل مسی، نیمار و ام باپه، از آن دسته بازیکنانی است که دوست دارید بازی‌شان را تماشا کنید. 

بارسلونا بازیکنان مستعدی چون پدری و آنسو فاتی را دارد:

پدری بسیار باکیفیت است و امیدوارم او بتواند مثل پتانسیلی که دارد، در بارسلونا تاریخ‌ساز شود. آنسو فاتی هم همین‌طور است و امیدوارم در آینده بتواند خیلی خوب کار کند. فاتی کیفیت دارد و الان باید منظم‌تر بازی کند.  

 فوتبال را هنوز دنبال می‌کنید؟ چه چیزی شما را هیجان‌زده می‌کند؟

خیلی بازی‌ها را کامل و نود دقیقه‌ای نمی‌بینم. بیش‌تر خلاصه و گل‌های آن‌ها را تماشا می‌کنم. دوست دارم تیم‌هایی را ببینم که ستارگان بزرگی دارند؛ دوست دارم نیمار، ام باپه و مسی را تماشا کنم. می‌خواهم همیشه فوتبال خوب ببینم. 

آیا به ذهن‌تان خطور کرده سرمربی شوید یا به کادرفنی حاضر بارسلونا بروید؟

هرگز تصور نکرده‌ام چون من اصلا فرد صبوری نیستم (خنده). از وضعیت فعلی‌ام راضی هستم. بچه‌هایم را به مدرسه می‌برم. فوتبال خیلی چیزها به من داده سعی می‌کنم از این طریق به افراد جوان‌تر کمک کنم و به کودکان کمک کنم تا رویاهای‌شان محقق شود. حقیقت این است که هرگز خودم را در مسیر مربی‌گری نمی‌بینم. شاید در آینده کارهایی کنم اما الان خیلی صبور نیستم. 

 بارسلونا با هدایت ژاوی را چگونه می‌بینید؟

الان که به بارسلونا برگشته‌ام، می‌بینم که ژاوی توانسته اوضاع را تغییر دهد و ما را امیدوار کند. ژاوی دوست و هم تیمی سابق من است و حضور او، هواداران را هیجان‌زده می‌کند. امروزه هواداران بارسا اشتیاق زیادی برای دیدن بازی تیم‌شان دارند. ژاوی در دوران بازی‌گری‌اش هم بینش یک سرمربی را داشت. ژاوی کسی است که باعث می‌شود دوباره بازی‌های بارسلونا را تماشا کنیم. 

 بارسلونا در لالیگا وضعیتش بهتر شده است؛ آیا مثل کامبک‌ بارسلونا در فصل اولت، شانس قهرمانی در لیگ وجود دارد؟ 

دقیقا، آن کامبک ما خیلی عالی بود و می‌تواند بازهم اتفاق بیفتد. از دیدن این بارسلونا که خیلی خوب بازی می‌کند، هیجان‌زده هستیم و به نظرم هر چیزی ممکن است. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم