Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@16:52:26 GMT

عوارضی قزوین - کرج جابجا می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۴۲۹

عوارضی قزوین - کرج جابجا می شود

تین نیوز

سیدعلی هاشمی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سوی استاندار قزوین و همچنین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مقدمات جا به جایی عوارضی قزوین - کرج از محل کنونی خود به قبل از شهر محمدیه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه عوارضی کنونی بایستی به قبل از شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان منتقل شود، تصریح کرد: به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور محل مورد نظر بایستی قبل از شهر محمدیه قرار گیرد که این تصمیم نیز به دلیل اینکه در حال حاضر جمعیت سرریز قزوین به شهرهای محمدیه و مهرگان صورت می گیرد، گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به ترددهای صورت گرفته و حجم افزایش سفر از مناطق یاد شده به قزوین زیاد بوده و از سوی دیگر به لحاظ وضعیت اقتصادی که مردم این مناطق دارند به نظر می رسد جا به جایی این عوارض کار اصولی و درستی خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت از حوزه نهضت ملی مسکن، گفت: در حال حاضر این طرح در ناحیه شهری مهرگان، آبیک، بویین زهرا، تاکستان و اقبالیه عملیاتی و در حال انجام است و به زودی نیز قرارداد بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر در سطح این استان منعقد خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای تین معاون وزیر حمل و نقل راه و شهرسازی استان آخرین مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین عوارضی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این بسته خبری به مشکلات و سوژه های شما پرداخته شده است .

از گلایه رانندگان از قطع بیمه تا نبود ناوگان اتوبوسرانی و مشکلات تردد در شریف آباد از مسائل مطرح شده از سوی شهروندان قزوینی است.

اهالی الموت شرقی هم از نیمه کاره ماندن پل دینه رود گلایه دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • پیش بینی هواشناسی
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد