Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:03:29 GMT

فرماندار اهواز: با واحدهای نانوایی متخلف برخورد می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۴۵۲

فرماندار اهواز: با واحدهای نانوایی متخلف برخورد می شود

به گزارش  ایرنا مسعود فلاحی یکشنبه در نشست بررسی مشکلات و بهبود وضعیت نانوایی های اهواز با تاکید بر افزایش کیفیت نان و جلوگیری از کم فروشی افزود: اتحادیه نانوایان اهواز باید نظارت ها را افزایش دهد و نانوایی های غیر مجاز را شناسایی و به دبیرخانه کارگروه گندم، آرد و نان معرفی کند.

وی ادامه داد: میزان ورود آرد به نانوایی ها و میزان پخت نان باید کنترل شود تا تخلفی صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به اینکه نظارت ها باید بر کیفیت پخت و فعالیت واحدهای نانوایی تاثیر گذار باشد، گفت: نیروهای بازرس باید افزایش داده شوند و نظارت بر بهداشت، نظافت عمومی مکان ، کمیت و کیفیت نان به صورت مستمر انجام شود.

فلاحی  افزود: درج جمله "غیرقابل فروش بر روی کیسه های آرد"، آموزش صحیح پخت نان، جریمه نانوایی های متخلف و تشویق نانوایی های وظیفه شناس، بررسی کارت سلامت و استفاده نیروهای نانوایی از روپوش و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله مواردی است که باید در نانوایی ها اعمال شود.

سه هزار واحد نانوایی در خوزستان وجود دارد.

 با وجود اینکه خورستان قطب تولید گندم در کشور است اما مردم این استان از کیفیت نان ناراضی هستند.

برچسب‌ها آرد نانوا اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد نانوا اهواز آرد نانوا اهواز نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است