Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسماعیلی گفت: طی سال گذشته ۱۸ هزار و ۸۹۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۲۹ هزار ۷۳۹ مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل می‌گوید: گازرسانی به اقصی نقاط استان یکی از برکات نظام و دولت می‌باشد که با شتاب بسیار مطلوبی تداوم دارد، طوری که حداقل طی سال‌های گذشته هر سال قریب به ۱۰۰ روستای جدید به شبکه گازرسانی متصل شده اند و اکنون نیز شبکه گازرسانی به ۵۹ روستای جدید در حال اجراست که به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را هزارو ۴۴۸ روستا برشمرد و گفت: از مجموع قریب به ۵۳۰ هزار مشترک گاز طبیعی بیش از ۱۴۳ هزار مشترک در بخش روستایی و بیش از ۳۸۶ هزار مشترک در بخش شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او ارتقای روش‌های خدمت رسانی به مشترکین در کنار جذب مشترکین جدید را یکی از اقدامات ارزنده شرکت گاز استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برشمرد و گفت: تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی گفت: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشترکین گاز طبیعی گازرسانی روستاهای اردبیل مصرف گاز شرکت گاز استان استان اردبیل هزار مشترک گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است