Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی مازندران می‌گوید پیروز شدن مقابل تیم فوتبال استقلال کار بسیار سختی است.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران بعد از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در مرحله  یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ اصلا دوست نداشتم به استقلال بخوریم و این سومین بار است که به استقلال خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با صداقت بهترین تیم حال حاضر ایران است. تیمی که تا به حال نباخته است، هیچ بهانه‌ای برای خوب نبودنش وجود ندارد. مجیدی تیم خوبی را ساخته است. استقلال یک تیم قابل احترام است و بازی سختی در پیش داریم. بازی خوبی در پیش خواهد بود و یک بازی تاکتیکی شاهد خواهیم بود. استقلال نشان داده است  که در موقعیت‌ دادن به تیم حریف خساست به خرج می‌دهد. ما هم دوست نداشتیم به استقلال بخوریم اما یک تیم باید برنده باشد و خوشحال می‌شوم آن تیم برنده، تیم ما باشد. این را می‌دانم بردن استقلال کار سختی است.

او درباره برنامه نساجی برای جام حذفی گفت:‌ ما ۶ هفته تا پایان لیگ برتر داریم و فکر می‌کنم بتوانیم تا رتبه‌های بالاتر بیاییم. امیدوارم به بهترین نتیجه برسیم. شرایطی که در بازی‌های ما پیش آمده بود، شاید برای تیمی پیش نیامد. ما در هر بازی میهمان بودیم و این کار ما را سخت کرد. در جام حذفی یا همه چیز هست یا هیچ چیز نیست. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید من نایب قهرمان جام حذفی شدم و تیمی در این مرحله بتواند صعود کند، مسیر هموارتری خواهد داشت.

الهامی درباره تقابلش با استقلال در جام حذفی گفت: این بازی برای هر دو تیم متفاوت است و حسایت بیش‌تری دارد. بازی جام حذفی با لیگ برتر کاملا متفاوت است و در این بازی‌ها جای اشتباه وجود ندارد.

سرمربی نساجی درباره حکم کمیته انضباطی  در زمانی که سرمربی تراکتور بود و در فینال جام حذفی این تیم را مقابل استقلال هدایت کرد و هم‌چنین مقایسه این محرومیت با محرومیت یحیی گل‌محمدی گفت:‌ استقلال با آن موقع خیلی فرق کرده است و تیم ما هم الان نساجی است و الان یک بازی متفاوت داریم. اجازه بدهید درباره این محرومیت(محرومیت گل‌محمدی) صحبت نکنم و در یک فرصت دیگر صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی را در اختیار دارید؟ گفت:‌ ما نساجی هستیم و از اول فصل همین‌طور پیش رفتیم. تیم ما قابل احترام است و هر بازیکنی که باشند، بازی کردن‌شان بستگی به شرایط دارد.

سرمربی نساجی درباره شرایط زمین تمرین تیمش گفت: زمین تمرین ما مشکل ندارد جا دارد از آقای سیف‌الله پور تشکر کنم. ما روزهای سختی را سپری کردیم اما در حال حاضر بهترین زمین‌های تمرین را داریم.

الهامی در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی درباره در اختیار گرفتن زمین‌های تمرین توسط تیم‌های شهرستانی گفت: ما زمین اختصاصی خودمان را داریم و زمین کسی را غصب نکردیم. ما زمین‌های استقلال را نگرفتیم. مشکل از جای دیگری است. وقتی شما ۳ زمین دارید و آماده نیست، به نساجی چه ربطی دارد. شاید فرهاد مجیدی حق دارد تیمش زمین خوب داشته باشد و ما مقصر این مساله نیستیم.

او در پایان گفت: باید این را در نظر گرفت ما در شهر خود زمین تمرین نداریم جا  دارد از فرماندار شهرمان تشکر کنم. ما در شهر خود نمی‌توانیم بازی دوستانه داشته باشیم. گل‌گهر سیرجان کمپ الیاف را گرفته است و هفته‌ای چند روز می‌آید و برمی‌گردد. من در مورد نساجی می‌گویم. هزینه‌ای که اینجا می‌کنیم، بیش‌تر از شهرستان است. برای استقلال بد است که ۳ زمین داشته باشد اما آماده نیست. مقصر این مساله حتی آقای آجورلو نیست و بحث، بحث پشتیبانی و ساختارسازی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی استانی ورزشی سرمربی نساجی زمین تمرین جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)