Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امروزه با کم شدن متراژ خانه‌ها استفاده از وسایل جمع و جور مانند خرید مبل تختخوابشو بسیار رواج پیدا کرده است. یکی از وسایلی که با مبل تختخواب‌شو اشتباه گرفته می­شود، تخت تا‌شو است. در ادامه هر کدام را به شما توضیح خواهیم داد. به راحتی با خرید مبل تختخواب‌شو مدرن زیبایی خانه‌های خود را دو چندان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوآوری استفاده شده در این مبل‌ها، امکان استفاده از تخت را برای مشتریان در محیط‌های کوچک فراهم می‌کند.

مبل تختخواب شو

برای افرادی که خانه‌هایی با فضای کم دارند، یا دانشجویانی که در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنند، مبل تختخواب‌شو ارزان یکی از بهترین گزینه‌ها است. با خرید مبل تختخواب‌شو در آن واحد از فضای خود به عنوان اتاق خواب، اتاق مطالعه و نشیمن استفاده کنید.

مبل تختخواب شو به مبلی که قابلیت تبدیل شدن به تختخواب دارد، می‌گویند. اغلب اوقات این مبل برای مهمانان به کار گرفته می‌شود. پس بدون این که دیگر نگرانی از بابت ورود و ماندن میهمانان داشته باشید، مشکل ماندن مهمانان را با خرید مبل تختخواب‌شو پایه فلزی حل کنید.

پیشینه مبل تختخواب شو

برای اولین بار، در سال ۱۸۹۹ اولین تختخواب شوی جهان شاخته شد. از اسامی دیگر این تخت که بعد‌ها رایج شد، تختخواب مخفی می‌باشد. چندین سال بعد ویلیام لارنس تختخواب تاشوی دیواری را ساخت. حدود یک قرن پش از اولین تختخواب شو، در سال ۱۹۸۰ تشک‌های ژاپنی به آمریکا وارد شدند. با این کار، مبل با چارچوب خاص در آمریکا ساخته شد. پس از مدتی که این مدل در میان مردم شناخته شد، بیشتر افراد رو به سوی مبل تختخوابشو آورند.

انواع مبل تختخواب شو

یکی از انواع محبوب از این مبل‌ها، مدل سکشنال است. خرید مبل تختخواب‌شو جدید از این مدل، زیبایی خانه و اتاق نشیمن شما دو چندان می‌کند. یکی از انواع این مدل، مبل ال تختخواب شو است. در این مدل، پشتی‌های صندلی به عقب فرستاده می‌شود. یکی از راه‌هایی که این مبل تبدیل به تخت شود، استفاده از پاف است.

از مدل‌های محبوب مبل تخت‌خواب‌شو می‌توان به مدل تاشو اشاره کرد. مبل‌های تختواب شو در انواع یک نفره و دو نفره وجود دارد. خرید مبل تختخواب‌شو از نوع کشویی بسیار مناسب زوج‌های جوان می‌باشد. به عنوان یکی از مدل‌های مبل تختخواب شو که راحتی زیادی دارد، می‌توان به مبل بادی اشاره کرد.

تخت تاشو چیست؟

تخت تاشو، در اصلی تختی است که قابلیت تاشدن و جمع کردن را دارد. از انواع این تخت‌ها می‌توان به تخت تاشوی دیواری، تخت تاشوی میز تحریر شو و تخت فنری تاشو اشاره کرد. مدل اول باید درون ست کمد قرار بگیرد. با جمع کردن تخت، فضای به نمایش گذاشته شده، یک کمد دیواری است. برای تخت تاشوی میز تحریر، شما در کنار تخت یک عدد میز تحریر خواهید داشت. خرید مبل تختخواب شو پایه چوبی می­تواند انتخابی مناسب با یک ست چوبی باشد.

دو مدل اول هر دو در درون یک کمد قرار می‌گرفتند، اما مدل سوم در اصل تشکی تا شونده است. این مدل جای بسیار کمی در خانه می‌گیرد. تخت تاشو در اتاق و مبل تختخواب شو در اتاق نشیمن گذاشته می‌شود. گاهی اوقات خرید مبل تختخواب شو برای استفاده در اتاق خواب نیز انجام می‌گیرد.

چه نکاتی در هنگام خرید مبل تختخواب شو باید در نظر گرفته شود؟

اولین نکته‌ای که در خرید مبل تختخواب‌شو مد نظر قرار دارد، فضای مکان مورد نظر می‌باشد. تک نفره یا دونفره بودن اتاق، مدل تختی که قرار است خریداری شود، ابعاد و فضای خالص اتاق برای مبل و... همگی باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال اگر اتاقی متراژ پایینی دارد، بهتر است تا از تخت نوجوان با کودک در آن استفاده شود. همچنین با توجه به متراژ اتاق سایز تخت خود را انتخاب کنید. از عوامل بسیار مهم برای انتخاب تخت، به تک نفره یا دونفره بودن آن اشاره می‌شود.

به دلیل جمع شدن مبل تختخواب شو، روتختی برای آن استفاده نمی‌شود. به همین دلیل باید جنس پارچه و مدل آن را متناسب با فضای اتاقی که در آن استفاده می‌گردد، انتخاب کنید. هر چه مقاومت انتخاب شده برای پارچه بیشتر باشد، طول عمر بیشتری خواهد داشت. خرید مبل تختخواب‌شو از تولیدی باعث پایین آمدن هزینه‌ها و باز بودن دست خریدار برای عوض کردن مدل را دارد.

انتخاب پایه‌های مبل اهمیت زیادی دارد. حتما از مدلی که به محل و فضای شما بیاید، استفاده کنید. خرید مبل تختخواب‌شو پایه فلزی، برای محیط‌هایی که اغلب فضا با وسایلی فلزی پر شده است، مناسب می‌باشد. در مقابل برای اتاق‌هایی که اغلب وسایل دیگر مانند میز تلویزیون یا میز تحریر چوبی است، خرید مبل تختخواب شو چوبی گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. در هنگام خرید توجه داشته باشید تا پایه به خوبی به بدنه وصل شده باشد.

در هنگام انتخاب و یا خرید پارچه برای مبل تختخواب شو به دیزاین اتاقی که این وسیله را در آن قرار می‌دهید، توجه کنید. همچنین می­توانید پارچه مبل را متناسب با پارچه مبل‌های خود انتخاب کنید. انتخاب یک عدد مدل ساده در میان پارچه‌های شلوغ و یا برعکس آن نیز موردی مناسب به شمار می‌رود. انتخاب پارچه‌های کودکانه برای مبل تختخواب شو اتاق کودک بسیار مورد استفاده است.

در هنگام خرید مبل تختخواب شو، آن را امتحان کنید. این کار به دلیل نرمی و نوع موادی که در آن وجود دارد انجام می‌شود. در صورت خرید آنلاین نیز از مواد به کار رفته در مبل آگاهی یابید. در خرید مبل تختخواب شو ترک، به رو و کنار آن توجه کافی داشته باشید. نرمی در مبل تختخواب شو اصلی مهم و اساسی است.

از عواملی دیگر که در خرید مبل تختخوابشو فلزی اهمیت بالایی دارد، تعادل و راحتی آن در هنگام باز کردن می‌باشد. در صورت لق زدن، مبل دائما صدایی ناهنجار تولید خواهد کرد. مقاومت بدنه اصلی اساسی است، اما باید به اسکلت مبل نیز توجه داشت. به تشک نیز توجهی کافی داشته باشید. متناسب با سلیقه خود قطر تشک را انتخاب کنید. اما داشتن پایه قطر برای خراب نشدن تشک لازم است.

هر چه فرد استفاده کننده از مبل تختخواب‌شو وزن بالاتری داشته باشد، به فنری محکم‌تر نیاز است. هر چه فنر به کار گرفته شده از استقامت بالاتری برخوردار باشد، طول عمر مبل تختخواب شو نیز بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از نکات اصلی و مهم در انتخاب مبل تخت‌خواب‌شو، امکان تعویض تشک به کار رفته در آن می‌باشد. در صورتی وجود این امکان به راحتی پس از خراب شدن تشک می‌توان آن را با یک عدد تشک جدید عوض کنید و از مبل استفاده نمایید. خرید مبل تختخواب‌شو جدید برای خانه‌های مدرن بسیار مناسب است.

مزایای استفاده از مبل تختخواب شو

خرید مبل تختخواب شو مدرن باعث زیباتر شدن محیط منزل شما می‌گردد. با خرید ۲ مبل تختخواب شوی دو نفره نیاز افراد برای خرید مبل رفع می‌گردد. به دلیل پوشیده بودن اغلب مبل‌های تختخواب شو با پارچه، تنوع بیشتری نسبت به تخت خواهد داشت. خرید مبل تختخواب‌شو چوبی گزینه‌ای مناسب برای اتاق‌ها با دیزاین کلاسیک به شمار می‌رود.

جابه‌جایی این وسیله نسبت به مبل و تخت راحت‌تر است. دیوار اتاقی که این مبل در آن استفاده می‌گردد، سالم باقی خواهد ماند. خطرات ناگهانی که در تخت تا شو وجود دارد، به طور کلی در مبل تختخواب شو وجود ندارد. خرید مبل تختخواب‌شو ترک یکی از گزینه‌هایی است که مناسب انواع منازل و اتاق‌ها می‌باشد. تنوع مدل‌های ترک نیز باعث باز گذاشتن دست خریدار می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مبل تختخواب شو تبلیغات خرید مبل تختخواب شو هنگام خرید داشته باشید انتخاب کنید آن استفاده میز تحریر تخت تاشو خواب شو خانه ها مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سامانه و زیرسامانه، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) آغاز شد.

پارسا افزود: تکمیل عملیات راه‌اندازی این واحد منجر به افزایش یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفارش گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد انجام و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد مرحله عملیاتی شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: افزایش تولید اوره کشور ضمن این‌که نقش به‌سزایی در امنیت غذایی صنایع پتروشیمی کشور دارد، ارزآوری بسیار بالایی نیز برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)