Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:47:53 GMT

توئیتر حساب کاربری سخنگوی نیروهای مسلح یمن را تعلیق کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۶۵۰

توئیتر حساب کاربری سخنگوی نیروهای مسلح یمن را تعلیق کرد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «الخلیج اونلاین»، «یحی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توئیتی از طریق حساب جدیدی که ایجاد کرده است، نوشت: صفحه شخصی او [ در این شبکه اجتماعی ] به حالت تعلیق درآمده است و از مردم خواست تا او را از طریق حساب جدید خود دنبال کنند. 

در همین حال توئیتر بدون اینکه نظر رسمی خود درباره تعلیق این حساب کاربری را ارائه کند،  در حساب تعلیق شده «یحیی سریع» نوشت که معمولاً زمانی این تصمیم را می‌گیریم که این حساب، قوانین به کارگیری را نقض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته پایگاه خبری «الخلیج اونلاین» تعداد دنبال کنندگان حساب کاربری مسدود شده «یحیی سریع» به حدود ۳۵۰ هزار نفر رسیده بود.  

حساب کاربری جدید سخنگوی نیروهای مسلح یمن در فوریه گذشته به عنوان پشتیبان حساب قبلی ایجاد شده است.  

«یحیی سریع» از حساب کاربری خود در توئیتر برای اعلام جزئیات عملیات نظامی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن استفاده می‌کند. 

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور جهان عرب آغاز کرد.  

برخلاف انتظار سعودی ها، حملات آن‌ها به سپر محکم مقاومت ملت یمن برخورد کرد و بعد از هفت سال پایداری و حملات دردناک پی در پی یمنی‌ها در عمق خاک عربستان بویژه حمله‌های مکرر به تاسیسات شرکت غول پیکر نفتی آرامکو، ریاض مجبور شد به امید خارج شدن از باتلاق جنگ در یمن با برقراری آتش بس در این کشور طی ماه مبارک رمضان موافقت کند. هر چند گزارش‌های رسیده از نقض مکرر آتش بس توسط سعودی‌ها حکایت دارد.

برچسب‌ها توییتر یمن آسیای غربی عربستان سعودی یحیی سریع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر یمن آسیای غربی توییتر یمن آسیای غربی عربستان سعودی یحیی سریع نیروهای مسلح حساب کاربری یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح