Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@22:43:50 GMT

ورود دادستانی به ضرب‌وشتم بیمار بستری در مرکز توانبخشی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۷۱۲

ورود دادستانی به ضرب‌وشتم بیمار بستری در مرکز توانبخشی

 به نقل از دادگستری استان البرز ، ‌حسن مددی درباره ضرب‌وجرح مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه‌روزی در کرج اظهار داشت: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب‌وجرح یک مددجوی 16ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: با اقدامات انجام‌شده توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی و دستگیر شد و جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص آخرین وضعیت مرکزی که در آن ضرب‌وجرح اتفاق افتاده است بیان کرد: این مرکز توانبخشی واقع در مهرشهر کرج نیز پلمب شد و کلیه فعالیت‌های آن به حالت تعلیق درآمده است و مددجویان آن به مراکز دیگر انتقال یافتند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: ضرب وشتم بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور