Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار جنوا و لاتزیو در هفته 32 فصل 2021/22 سری آ با برتری 4-1 لاتزیو خاتمه یافت. این بازی از شبکه ورزش سیما با گزارش علیرضا علیفر پخش زنده شد.

سرهنگ علیفر که به بازگویی مداوم اطلاعات تکراری و خسته کننده در مورد بازیکنان از ویکی پدیا عادت دارد و قبلاً هم با دستکاری اطلاعات از سوی کاربران، سوژه شده بود، در جریان این بازی هم اطلاعات عجیبی از مانوئل لاتزاری به زبان آورد که در همان لحظه و بدون نیاز به بررسی، اشتباه بودن این اطلاعات کاملاً مشهود به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مانوئل لاتزاری را یک بازیکن ملی پوش ایتالیایی متولد مسقط عمان معرفی کرد! این درحالی است که او متولد والدانیو در ویچنزا است.

با بررسی ها انجام شده، مشخص شد یکی از کاربران ویکی پدیا قبل از شروع بازی با آگاهی از مراجعه سرهنگ علیفر به ویکی پدیا، صفحه اطلاعات انگلیسی مانوئل لاتزاری را تغییر داده است. برای چندمین بار است که یک گزارشگر با تجربه و پُرادعا همچون علیرضا علیفر در هنگام پخش زنده مسابقه فوتبال در چنین تله ای گرفتار می شود. حال سوال اصلی اینجاست که چرا یک گزارشگر در تلویزیون ملی بدون توجه به صحت منبع، هر اطلاعاتی را به زبان می آورد و چه تحلیلی در ذهن او انجام می شود که می پذیرد مانوئل لاتزاری اهل عمان است! اصلا چرا بازیکنی چون لاتزاری باید متولد مسقط باشد؟

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لاتزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد